Gå til innhold

Skedsmohallen 20.08

Ranger emnet

Maroc

Anbefalte innlegg

Check this out...

Yes, da er det duket opp for et Golf-meet til, muligens den siste før vinteren kommer og mange av oss som parkerer pent inn til våren? :( Noen av dere som tar veien bort til Jessheim eller skal på StreetMeet senere på kvelden? m'm

Dæven, september er snart over jo.. helpme *frys frys fryse enda mere*

Jg skal se om jg får rotet meg oppi der kanskje...

Vet ikke helt - kommer ann på om d blir flere 3'ere..

Litt kjipt å være den eneste...

Men skal på skedsmo...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jg skal se om jg får rotet meg oppi der kanskje...

Vet ikke helt - kommer ann på om d blir flere 3'ere..

Litt kjipt å være den eneste...

Men skal på skedsmo...

Jeg kommer til jessheim regner jeg med......

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også prøve å ta meg en tur om noen kunne fortalt meg hvordan jeg kommer frem

Hvis du kommer fra E6....ta av ved jessheim sør. kjør mot sentrum.....rett frem i første rundkjøring. på venstre side av veien ser du Statoil....ovenfor den er det en rundkjøring til. den tar du til venstre i. neste rundkjøring tar du rett frem. så høyre i neste. etter du har kommet ut av den siste ser du en stor parkeringsplass på høyre side av veien. skole ligger rett bak noen trær der.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Maroc er hvertfall to FASTE innslag blant III'erne på StreetMeet i Oslo/Akershus området, hehe.. m'm Parkerte ved siden av hverandre og greier, chatta litt, hørte på litt musikk, gikk litt rundt og snuste på andre biler, så på burnings og masse annet tull.. :afro Hehe..

Jeg fikk hvertfall øye på Marvil og hilst på han! En ting Marvil, du er faaaen meg drithøy ass, ble skikkelig overaska da du steg ut av "den bitte lille" Golf'en da..hehe.. Fikk ikke prata så mye med deg, men det tar vi vel igjen, hehe..

Så også Doser_86 sin bil, men ikke mannen himself...og som jeg nevnte i tråden din har bilen din blitt noe helt annet ass! m'm Så også et par andre III'ere til, men kanskje ikke fra forumet.. Mener jeg så SnIpEr også, men det er uvisst..ikke helt sikker på hvordan bilen din ser ut.. Ble litt fasinert av bilen som stod ved siden av deg Doser_86, turbo III'ern! :w00t 2,0 16v GTI med snurre, er det ikke? Mange hk eller?

Så ikke deg Sly, chr1z eller VW2? :watchout Mandela da? hellothere Koste vel seg i Gudbrandsdal-traktene han vel..hehe..:hello:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Maroc er hvertfall to FASTE innslag blant III'erne på StreetMeet i Oslo/Akershus området, hehe.. m'm Parkerte ved siden av hverandre og greier, chatta litt, hørte på litt musikk, gikk litt rundt og snuste på andre biler, så på burnings og masse annet tull.. :afro Hehe..

Jeg fikk hvertfall øye på Marvil og hilst på han! En ting Marvil, du er faaaen meg drithøy ass, ble skikkelig overaska da du steg ut av "den bitte lille" Golf'en da..hehe.. Fikk ikke prata så mye med deg, men det tar vi vel igjen, hehe..

Så også Doser_86 sin bil, men ikke mannen himself...og som jeg nevnte i tråden din har bilen din blitt noe helt annet ass! m'm Så også et par andre III'ere til, men kanskje ikke fra forumet.. Mener jeg så SnIpEr også, men det er uvisst..ikke helt sikker på hvordan bilen din ser ut.. Ble litt fasinert av bilen som stod ved siden av deg Doser_86, turbo III'ern! :w00t 2,0 16v GTI med snurre, er det ikke? Mange hk eller?

Så ikke deg Sly, chr1z eller VW2? :watchout Mandela da? hellothere Koste vel seg i Gudbrandsdal-traktene han vel..hehe..:hello:

Nei, jeg var ikke der gitt! så endel golf'er på skarnes på fredag da men på statoil der. hehe..

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke så vanskelig å få øye på 206cm, nei.. :)

Hyggelig å hilse på både deg og Maroc. Var ikke mange orda som ble utveksla, men som sagt, det får vi ta igjen en gang.. :)

Fikk du pissa forresten..? :boxing

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke så vanskelig å få øye på 206cm, nei.. :)

Hyggelig å hilse på både deg og Maroc. Var ikke mange orda som ble utveksla, men som sagt, det får vi ta igjen en gang.. :)

Fikk du pissa forresten..? :boxing

Hehehe, pissa bak noen trær på baksida av der bilen din stod, var såpass mørkt at ingen kunne se meg..:thumb

Ble ikke så mange ord som ble utveksla nei, sant som det er, så var det all børninga og purken som tok over min oppmerksomhet, hehe..m'm Vi får ta igjen med pratinga en annen gang ja..:) Nok en gang...du skulle vært basketproff i NBA eller noe du..:pray

hehe hell no ! var i danmark jeg vettu ;) pilsing i køben

Stemmer stemmer det, håper du ble full? m'm Hehe.. Maroc spør etter deg bestandig, men du er fraværende og ikke tilstede med oss..:deng Du skulle bodd her i Oslo istendenfor Lhmr..:) Mye lettere da..hehe..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider