audifanatic Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jeg synes det er kjekt at noen viser at anleggene duger, selv om jeg ikke er noen bilstereomann. Dette skaper jo litt stemning og hyggelig atmosfære. Det ville vært direkte latterlig om alle stod på stedet hvil med henda i lomma og så ned i bakken slik at man kunne høre knappenåla falle... Så klart så er det greit med litt bakgrunns musikk og at folk viser litt anlegg, men det var begrenset hvor bra enkelte av de som spilte sitt anlegg var, i alle fall de jeg hørte. Er jo alltids greit med musikk og digger selv tidy trax, men det ble fort veldig for mye for mine ører! yodude Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jeg kjørte tysker :driving Så noen BMW E36'ere, men ingen som stod å briefet med angel eyes. Hadde du gjemt deg godt? Hmm. Det har jeg skjønt, har også skjønt at du kjører en passe lav E36, stemmer det? Fortell nå da :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Treffet var greit det... Tror faktisk det hadde blitt bedre om folk ikke stakk med regnet. Ting kunne ha toppet seg litt etterhvert (hvis dere skjønner hva jeg mener). Selv liker jeg syremusikk (blant annet). Men har litt forståelse for at det er en del som ikke klarer å ha den musikken dundrende hele tiden.. Veldig mulig jeg tar en tur og ser om det blir noe liv på treffet nå på lørdag også... Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hmm. Det har jeg skjønt, har også skjønt at du kjører en passe lav E36, stemmer det? Fortell nå da :) Jeg har en såkalt bil, nei faktisk tre. De har et ratt og fire hjul hver :D ;) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zim$lim Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Fikk ikke med meg at det var to stk... Fett med bensindrevne slike... weee that was us :) hehe tenkte vi skulle få bane bilen til å burne og drifte litt rundt foran purken når den kom men sleit med å få den igang :drive2 fikk banebilen igang seint på kvelden etterpå :wave http://www.zimslim.com/rccarson banebilen http://www.zimslim.com/rcfg monster trucken Can`t Dodge it? Ram it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Nå tror jeg denne tråden sporer helt av, dette meetet har vært, og nå snakker vi om leke biler :p :hammer Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg