Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 er det noen fartsdumper og slikt på vallhall? har litt lav bil fortiden. eller eksosanlegget er litt lavt.. hehe Ingen fartsdumper ved Vallhall, nei. Jeg har selv lav frontspoiler, så ellers hadde jeg ikke foreslått Vallhall fra början. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 kan noen lage et kart ellerno? vi som kommer fra landet ekke så veldig kjent i oslo.. det hadde vært greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 kan noen lage et kart ellerno? vi som kommer fra landet ekke så veldig kjent i oslo.. det hadde vært greit:) Adressen er Innspurten 2, Oslo. Innkjøring til Innspurten fra Grenseveien, følg skiltene mot Valle Hovin. Kart 1 Kart 2 Kart 3 Kart 4 Vallhall ligger rett ved Valle Hovin, og hallen er synlig fra E6. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Dessuten passer det sikkert ikke for alle Oslo-borgere å ta en dagstur tur/retur Oslo-Kristiansand på tilsammen 66 mil... Nei, de er jo vant til å ha alle treffene rett utenfor stuedøra, så skjønner dem godt. 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Nei, de er jo vant til å ha alle treffene rett utenfor stuedøra, så skjønner dem godt. Dersom det var et 2 eller 3 dagers treff kunne det sikkert vært aktuelt for flere, men du skjønner vel at det kanskje ikke passer alle å reise så langt for en dags hygge (eller uhygge). Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Bjerke motorsport: har du noen tilknytning til NAF ved Økern? hørte at NAF der hadde kjøpt inn rullende landevei som Politiet i Oslo skulle bruke til å teste bilene til oss Streetracere så vi ikke snøt staten for hk avgift.. evt kult at dere samler sammen masse grome biler på ett sted å så dere får laget litt jobb til dere selv.. 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Bjerke motorsport: har du noen tilknytning til NAF ved Økern? hørte at NAF der hadde kjøpt inn rullende landevei som Politiet i Oslo skulle bruke til å teste bilene til oss Streetracere så vi ikke snøt staten for hk avgift.. evt kult at dere samler sammen masse grome biler på ett sted å så dere får laget litt jobb til dere selv.. Jeg har jobbet i NAF, men ikke nå lengre. NAF Motorsport er forresten uavhengig av stasjonen på Økern. Jeg driver med rally - ikke sniktesting... Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 det var godt å høre ;) 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 det var godt å høre ;) Litt nervøs Quicksilver? ;) 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Ingen fare. Jeg har ikke tenkt å stevne noen :) Du kan trygt komme med bilen(e) dine til Vallhall, Quick :driving Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 blir det noen form for opplegg? er plassen lovlig okkupert? - eller blir det street meet som før, uten spørsmål liksom.. tror dette blir bra, å det er jap treff på søndag påå rud :) kom dit å da dere!! denne helgen er det BARE bil! :D :wave Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Nja, får vel sett om jeg får dratt en tur innom da.. :) Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 blir det noen form for opplegg? er plassen lovlig okkupert?- eller blir det street meet som før, uten spørsmål liksom.. :magic aneglsmili tror dette blir bra, å det er jap treff på søndag påå rud :) kom dit å da dere!! denne helgen er det BARE bil! :D :wave Skal dit også, ja :) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Gleder meg til Japsetreffet ja.... :thumb Den helga er det bare bil ja....Word :hammer yodude :driving Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Noen fra kløfta, jessheim og omegn som skal dit da?! Så kunne vi kjørt sammen.....? hellothere Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg