prizma Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Om ikke bjørnar skal, så døtter jeg potta hannes i ræva hans.. for å si det mildt.. han kommer nok. - hvordan er det dere "arrangerer" dette da? vi bare møter opp som før da, så ser vi hva som skjer.. :p håper folk sprer ordet iallefall! Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hva med å få planlagt en cruising? så alle veit om det før de kommer liksom.. hadde vært fett.. Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 - hvordan er det dere "arrangerer" dette da? vi bare møter opp som før da, så ser vi hva som skjer.. :p håper folk sprer ordet iallefall! Det er bare å møte opp... Vi skal jo bare samles for en sosial prat :thumb Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hva med å få planlagt en cruising? så alle veit om det før de kommer liksom.. hadde vært fett.. Høres ikke dumt ut. Forslag? Oslo-sentrum er vel nærliggende å legge ruta igjennom. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Høres ikke dumt ut. Forslag? Oslo-sentrum er vel nærliggende å legge ruta igjennom. Da får vi vel etterhvert politi eskorte rundt i byen og da, heh :P x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevroc Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg kommer til Valhall. Regner med at det henger med en del kompiser av meg også. Blir nok bra, syns egentlig det er bra at det blir treff to hæljer på rad også.....bare morro det syns nå jeg da. 80 Ford "Nascar" Thunderbird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Legge kolonna gjennom byen hadde vært fett. Hvertfall hvis det ble med en 20 + biler. Hva med og dra fra Valhall mellom 24 og 01? Litt tidligere hvis været er dårlig :hammer 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Legge kolonna gjennom byen hadde vært fett. Hvertfall hvis det ble med en 20 + biler. Hva med og dra fra Valhall mellom 24 og 01? Litt tidligere hvis været er dårlig :hammer Det er visst meldt brukbart med sol og litt skyer på lørdag. Søndag er det meldt byger, tror jeg. Kan gjerne ordne en cruisekolonne for min del. Blir med på den :) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 kommer om prizma klarer å lure meg.. hellothere '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Da får vi vel etterhvert politi eskorte rundt i byen og da, heh :P Det er vel bare kose med litt besøk av farbrorblå :coplight :biker Må prøve å få tatt noe felles avreise fra Shell på Strømmen til streetmeet, er litt usikker på veien, selv etter å ha sett på kartene. hellothere Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Det er vel bare kose med litt besøk av farbrorblå :coplight :biker Må prøve å få tatt noe felles avreise fra Shell på Strømmen til streetmeet, er litt usikker på veien, selv etter å ha sett på kartene. hellothere Jeg ser jo hallen fra kontorlokalene der jeg jobber.. :) 0 pres å finne frem. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Det er visst meldt brukbart med sol og litt skyer på lørdag. Søndag er det meldt byger, tror jeg. Kan gjerne ordne en cruisekolonne for min del. Blir med på den :) Høres bra ut. Ville vært trist om det ble regn... *Krysser fingrene* Men kan vi ikke prøve å ordne et tidspunkt for kolonne da..?! Mye større sannsynlighet for at folk blir hele kvelden også vil jeg tro. Det blir liksom noe mer som skjer enn bare "meetet"..! Forslag til tidspunkt - 24.00 Avreise mot sentrum! 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Høres bra ut. Ville vært trist om det ble regn... *Krysser fingrene* Men kan vi ikke prøve å ordne et tidspunkt for kolonne da..?! Mye større sannsynlighet for at folk blir hele kvelden også vil jeg tro. Det blir liksom noe mer som skjer enn bare "meetet"..! Forslag til tidspunkt - 24.00 Avreise mot sentrum! Hva med å reise kl. 23.00, ta en runde i byen, spise en kebab eller to der, reise tilbake til Vallhall, osv. Kunne også kopiert opp flyers med denne info'en og delt ut til de som kommer, så alle som ikke leser dette får med seg hva som skjer. Litt rart hvis andre tror treffet er ferdig kl. 23 og drar igjen. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Alt er utsatt en uke og alt skjer ved Skedsmohallen 27 August 21.00!De som vil får gjerne ta en tur innom Valhall 20 august, men tipper det kommer ganske få biler dit... Uansett får dere et bra treff helgen etter hvis dere også viser dere ved Skedsmohallen :pray Speedy Right On Street Finals kjøres på Gardermoen 27 -28 og da er det jo mulig å slå to fluer i en smekk, Right On på dagen lørdag, Skedsmohallen på kvelden og eventuellt Right On på søndag igjen. Ta med en hjelm så kan engangslisens løses på banen. Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Bjerke motorsport: har du noen tilknytning til NAF ved Økern? hørte at NAF der hadde kjøpt inn rullende landevei som Politiet i Oslo skulle bruke til å teste bilene til oss Streetracere så vi ikke snøt staten for hk avgift.. evt kult at dere samler sammen masse grome biler på ett sted å så dere får laget litt jobb til dere selv.. ...huh? rulla til naf på ulven klarer ikke mere enn 200 gamp...errrr..har dem kjøpt inn nytt utstyr?! ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg