team_spydeberg Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Flere fra østfold som blir med? Gidder ikke å bli skuffa nok en gang.... :wave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Bjerke motorsport: har du noen tilknytning til NAF ved Økern? hørte at NAF der hadde kjøpt inn rullende landevei som Politiet i Oslo skulle bruke til å teste bilene til oss Streetracere så vi ikke snøt staten for hk avgift.. evt kult at dere samler sammen masse grome biler på ett sted å så dere får laget litt jobb til dere selv.. Jasså, har du blitt en streetracer nå! :dj http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Flere fra østfold som blir med? Gidder ikke å bli skuffa nok en gang.... :wave Jeg og Jackpott kommer oppover, skal en tur innom sharifs å sånn, tipper flere kommer oppover, men tør ikke sette av en fast tid, men du kan sikkert henge deg på, tipper vi drar ved 12-14 tiden, slik at vi rekker sharifs, når stenger han?? :P alacocaina Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 tipper vi drar ved 12-14 tiden, slik at vi rekker sharifs, når stenger han?? :P alacocaina Mandag til Fredag 08-19 Lørdag 09-15 Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hva med å reise kl. 23.00, ta en runde i byen, spise en kebab eller to der, reise tilbake til Vallhall, osv. Kunne også kopiert opp flyers med denne info'en og delt ut til de som kommer, så alle som ikke leser dette får med seg hva som skjer. Litt rart hvis andre tror treffet er ferdig kl. 23 og drar igjen. Hvis dere kunne ha ventet til kl 2400, blir også jeg med, må bare bli ferdig på jobb...er dere snille! :hug: Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hvis dere kunne ha ventet til kl 2400, blir også jeg med, må bare bli ferdig på jobb...er dere snille! :hug: Da sier vi kl. midnatt da :) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Da sier vi kl. midnatt da :) jamen da funker ikke rødskiltene mine lengre da! hehe - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Da sier vi kl. midnatt da :) Tusen takk :pray Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Men dette kan bli bra vett! Et spørsmål da... hehe... Hva er Sharifs? Har faktisk ikke hørt om det :wonder 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth A3T Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Kan godt hende jeg stikker innom på mitt første streetmeet jeg også, siden jeg bare bor et halvt steinkast ifra :) Noe spesielt som foregår på disse streetmeetene, eller er det bare "henging og juging"? http://www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Stikker sikkert innom en tur. Må bare får sjekket stereoen, først. kjedelig å crusie uten musikk... Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Noe spesielt som foregår på disse streetmeetene, eller er det bare "henging og juging"? Preiking, glaning og dekksparking ;) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Men dette kan bli bra vett! Et spørsmål da... hehe... Hva er Sharifs? Har faktisk ikke hørt om det :wonder Se her :) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Blir det noen VAG-huer å se på treffet, da? 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jepps, jeg kommer cheers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg