nissan_kar Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 ja en kompis av meg sin.. jeg var med.. gammle bilen til kenneth moen.. sitter 280 hk og 380 nm på hjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 ja en kompis av meg sin.. jeg var med.. gammle bilen til kenneth moen.. sitter 280 hk og 380 nm på hjula.. GT-R? Original motor/bil ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 GT-R? Original motor/bil ellers? 200 sx, 1995 eller nyere, 200 hk orginalt, så da er den ikke orginal :P BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 dt er en 200sx s 14... dt som er gjort med den hvis jeg husker riktig er.. data sprut, eksos, osv.. alt innmaten i motor er orginalt.. var på japse treffet i dag.. kommer sikkert film derifra snart så får du se.. cheers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 dt er en 200sx s 14... dt som er gjort med den hvis jeg husker riktig er.. data sprut, eksos, osv.. alt innmaten i motor er orginalt.. var på japse treffet i dag.. kommer sikkert film derifra snart så får du se.. cheers Tillegssprut, er det.. Er vel ikkenoe annet tror ejg som er gjort. Kjenner han Bjørn jeg også. Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Denne var feeet. Info? titt her.. Denne SX'en er ganske fet, den også.. :D Nevner: Carbonvinge til masse spenn, og 19" hjul.. S14A.. Bedre bilder av bilen kommer etterhvert.. Går rimelig bra, om jeg får si det selv.. :p Men det gjør den sølvgråe også! Ganske tøffe begge 2.. :) :pray Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Det var en nokså spesiell lakk på den sølvgrå SX'en. Lignet på glitter ;) Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Det var en nokså spesiell lakk på den sølvgrå SX'en. Lignet på glitter ;) Kalles Sølv Flake.. :P Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 titt her..Denne SX'en er ganske fet, den også.. :D Nevner: Carbonvinge til masse spenn, og 19" hjul.. S14A.. Bedre bilder av bilen kommer etterhvert.. Går rimelig bra, om jeg får si det selv.. :p Men det gjør den sølvgråe også! Ganske tøffe begge 2.. :) :pray Må korrigere deg der.. S14.. Ikke A :D 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Må korrigere deg der.. S14.. Ikke A :D Da har ikke du titta på linken jeg skrev der? Det er vel en S14A... Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 noen som tør å estimere hvor mange det var som møtte opp? Så jo fint ut utfra bildene, skulle kanskje ha vært der selv og... Får håpe det kommer en hel haug på skedsmohallen neste lørdag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 noen som tør å estimere hvor mange det var som møtte opp? Så jo fint ut utfra bildene, skulle kanskje ha vært der selv og... Får håpe det kommer en hel haug på skedsmohallen neste lørdag da. Parkeringsplassen utenfor Vallhall tar 200 biler, men så parkerte folk litt hist og pist, samt ved innkjørselen. Det var mange flere der enn bildene tilsier faktisk. Et par hundre biler fra og til kanskje. Fornøyd med oppmøtet i allefall! Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 det er ikke min det... det er nyhusern på forumet sin plast rakett ahahahhaha men vi har samme farge.. min er en Gt å hannes er en Sri.... Kan stemme at det jeg så tidliger var litt anderledes. Så ikke så nøye etter på avataren din, og det var jo ganske mørkt ved vallhall igår.... Husker den jeg så tidligere hadde samme felger som meg :) Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Jeg syntes det var litt dumt att folk parkerte så langt unnda verandre ? Blir litt viggo når en gjeng parker der og en til der osv.. eller hva ? - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Tillegssprut, er det..Er vel ikkenoe annet tror ejg som er gjort. Kjenner han Bjørn jeg også. større dyser er dt i allefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg