Rage Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 De fleste dro før midnatt, så vi kom aldri så langt... well Hvordan bil kjørte du? Jeg stodd der og prøvde å "briefe" litt med mine blå\hvite angeleyes, for kanskje å få jugi litt med noen flere fra forumet som jeg ikke kjenner, men dårlig respons :P x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 men på den annen side observerte jeg noen med pilsflaska lett synlig. Igjen; vennligst legg igjen alkoholen hjemme når det er streetmeet! Jeg heter Anders og var en av de som tok meg en øl denne kvelden. Og,ja den var lett synelig. HAHAHA Nå får du gi deg,vi snakker om lørdag kveld her. Og vi snakker heller ikke om FYLL. Lær deg og skille de 2 sakene- Aner ikke hvor gammel du er,eller din trosretning. men selv er jeg 29 år,og tar meg en pils under hyggelig omstendigheter. Så det. Synes det var et OK meet. Sånn alt i alt. Litt synd med det regnet som kom bare- GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jeg heter Anders og var en av de som tok meg en øl denne kvelden. Og,ja den var lett synelig. HAHAHANå får du gi deg,vi snakker om lørdag kveld her. Og vi snakker heller ikke om FYLL. Lær deg og skille de 2 sakene- Aner ikke hvor gammel du er,eller din trosretning. men selv er jeg 29 år,og tar meg en pils under hyggelig omstendigheter. Så det. Synes det var et OK meet. Sånn alt i alt. Litt synd med det regnet som kom bare- Du hadde vel bilen på japsemeetet dagen etter erindrer jeg? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Du hadde vel bilen på japsemeetet dagen etter erindrer jeg? Det stemmer det :) GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jeg heter Anders og var en av de som tok meg en øl denne kvelden. Og,ja den var lett synelig. HAHAHANå får du gi deg,vi snakker om lørdag kveld her. Og vi snakker heller ikke om FYLL. Lær deg og skille de 2 sakene- Aner ikke hvor gammel du er,eller din trosretning. men selv er jeg 29 år,og tar meg en pils under hyggelig omstendigheter. Så det. Synes det var et OK meet. Sånn alt i alt. Litt synd med det regnet som kom bare- Hei, det var nok ikke deg jeg siktet til (tror heller ikke jeg så deg), men en håndfull tenåringer. De gjorde sikkert ikke ugagn, men du må være enig i at knuste flasker ikke er en bileiers drøm på en parkeringsplass. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 1. Har det vært noe bedre streetmeet i Oslo i år?2. Har det vært streetmeet i Oslo i år? 3. Hva kunne du bidratt med slik at treffet ble bedre fra ditt ståsted? De jeg har snakket med i etterkant var veldig fornøyd til tross for litt regn, og hvis det er burning du vil ha, hvorfor ikke gjøre det selv? 1: Ja det har det, streetmeet`et på metrosentret var bedre syntes jeg. Er ikke akkurat innenfor oslogrensa, men ganske nært. 2: Det har vært meet i stor oslo ja, men ikke i oslo kommune 3: Jeg kunne jo hatt med 10 deilige damer som kunne strippet? hvis jeg skal børne trenger jeg ganske stor plass, noe det ikke var her. Krever litt mer å få børna med 4wd Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 1: Ja det har det, streetmeet`et på metrosentret var bedre syntes jeg. Er ikke akkurat innenfor oslogrensa, men ganske nært.2: Det har vært meet i stor oslo ja, men ikke i oslo kommune 3: Jeg kunne jo hatt med 10 deilige damer som kunne strippet? hvis jeg skal børne trenger jeg ganske stor plass, noe det ikke var her. Krever litt mer å få børna med 4wd metrosenteret var altfor trangt og altfor mye polti.så bare to poltibiler på valhall.det var stor plass på valhall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er større på metro, der var det mye mer folk hellothere Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er større på metro, der var det mye mer folk hellothere var det folk på metro å på valhall nå på lørdag? uansett, håper på å se alle dere her på street meet på lørdag, på skjedsmohalleN! hellothere Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 jeg syntes det var bra på Vallhall siden politiet ikke kom, sånne steder på OBS, METRO, eller andre steder der det er mange som bor kommer politiet og kaster oss vekk med en gang, bedre att vi kan stå der, slikt som på vallhall! + att det var så mye att og fram så kom det ikke så mange. + att det ble sakt i fra 3-4? dager før meetet, men det forsto sikkert de fleste. - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er større på metro, der var det mye mer folk hellothere litt OT: hallo! du må få vekk mercedesen fra avataren din nå, pluss 5L v8! - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 litt OT: hallo! du må få vekk mercedesen fra avataren din nå, pluss 5L v8! sånnt sender vi PM om! :offtopic imstupid Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 sånnt sender vi PM om! :offtopic imstupid Det kunne vel du også gjort da :hammer Syntes dette streetmeet`n var helt greit, men det kunne vært 100% bedre, det er folk som absolutt skal spille så helvettes høyt på anlegget sitt med slik musikk som virkelig hadde gitt syrehue noe å danse etter. Greit nok at de har grønne neonlys osv i bagasjen men det finnes da en grense for hvor tøff man egentlig kan være :wave fikk jo skikkelig vondt i huet etter 5min, og lyst til å virkelig slenge igjen den bakluka så hardt at folka virkelig hadde tatt poenget. Men ellers så var det egentlig litt bra. Syntes fortsatt vi har mye igjen å lære fra Svenskene og måten de arrangerer slikt på. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hvordan bil kjørte du? Jeg stodd der og prøvde å "briefe" litt med mine blå\hvite angeleyes, for kanskje å få jugi litt med noen flere fra forumet som jeg ikke kjenner, men dårlig respons :P Jeg kjørte tysker :driving Så noen BMW E36'ere, men ingen som stod å briefet med angel eyes. Hadde du gjemt deg godt? Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det kunne vel du også gjort da :hammer Syntes dette streetmeet`n var helt greit, men det kunne vært 100% bedre, det er folk som absolutt skal spille så helvettes høyt på anlegget sitt med slik musikk som virkelig hadde gitt syrehue noe å danse etter. Greit nok at de har grønne neonlys osv i bagasjen men det finnes da en grense for hvor tøff man egentlig kan være :wave Jeg synes det er kjekt at noen viser at anleggene duger, selv om jeg ikke er noen bilstereomann. Dette skaper jo litt stemning og hyggelig atmosfære. Det ville vært direkte latterlig om alle stod på stedet hvil med henda i lomma og så ned i bakken slik at man kunne høre knappenåla falle... Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg