Gå til innhold

STREETMEET - VALHALL - OSLO - 20. august

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Da det planlagte streetmeet'et ved Skedsmohallen på Lillestrøm gikk scheiss p.g.a. sirkus på nøyaktig samme sted, velger vi imidlertid et nytt sted for de som vil.

Lørdag 20. august ved Vallhall i Oslo fra kl. 21.00. Sving gjerne innom for å slå av en prat eller å beskue farkostene. Vel møtt :)

Er du usikker på hvor Vallhall ligger? Se her.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har blitt bestemt at det skal bli på alnasenteret istedefor..

Lykke til...

Vi arrangerer treff ved Vallhall uansett. Dessuten er det ingen stor og åpen plass på Alnasenteret, samt så store fartsdumper ved innkjørselen at jeg tipper halvparten av dere står fast ved den første dumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er utsatt en uke og alt skjer ved Skedsmohallen 27 August 21.00!

De som vil får gjerne ta en tur innom Valhall 20 august, men tipper det kommer ganske få biler dit... Uansett får dere et bra treff helgen etter hvis dere også viser dere ved Skedsmohallen :pray

Speedy

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestem dere!! :deng

Vi har bestemt oss :)

Det blir streetmeet ved Vallhall uavhengig om det blir arrangert andre steder samme dato eller helga etter.

Jeg vet at det kommer biler og folk fra bl.a. Hamar og Lillehammer, og selvsagt Oslo og omegn.

Tror dette blir good shit cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det... Må vel ta turen innom m'm Tenk om det kommer noen ekstreme biler..?! Vil jo ikke gå glipp av det.

Nå får vi også to meet på to helger... Det blir bra! cheers

Hei skakke ha noe drikke ved siden av min nylakkert bil. :aug:

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette litt idiotisk ettersom det er Gatebil Kristiansand? Ta nå turen ned gutter!

Det er mye som skjer akkurat den 20/8, men som jeg påpekte lengre opp satser vi på et Oslo-treff på nevnte dato til tross for øvrige tilstelninger andre steder. Dessuten passer det sikkert ikke for alle Oslo-borgere å ta en dagstur tur/retur Oslo-Kristiansand på tilsammen 66 mil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår