Bjerke Motorsport Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Da det planlagte streetmeet'et ved Skedsmohallen på Lillestrøm gikk scheiss p.g.a. sirkus på nøyaktig samme sted, velger vi imidlertid et nytt sted for de som vil. Lørdag 20. august ved Vallhall i Oslo fra kl. 21.00. Sving gjerne innom for å slå av en prat eller å beskue farkostene. Vel møtt :) Er du usikker på hvor Vallhall ligger? Se her. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Det har blitt bestemt at det skal bli på alnasenteret istedefor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Det har blitt bestemt at det skal bli på alnasenteret istedefor.. Lykke til... Vi arrangerer treff ved Vallhall uansett. Dessuten er det ingen stor og åpen plass på Alnasenteret, samt så store fartsdumper ved innkjørselen at jeg tipper halvparten av dere står fast ved den første dumpa. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Alt er utsatt en uke og alt skjer ved Skedsmohallen 27 August 21.00! De som vil får gjerne ta en tur innom Valhall 20 august, men tipper det kommer ganske få biler dit... Uansett får dere et bra treff helgen etter hvis dere også viser dere ved Skedsmohallen :pray Speedy 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Bestem dere!! :deng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Bestem dere!! :deng Vi har bestemt oss :) Det blir streetmeet ved Vallhall uavhengig om det blir arrangert andre steder samme dato eller helga etter. Jeg vet at det kommer biler og folk fra bl.a. Hamar og Lillehammer, og selvsagt Oslo og omegn. Tror dette blir good shit cheers Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Håper det... Må vel ta turen innom m'm Tenk om det kommer noen ekstreme biler..?! Vil jo ikke gå glipp av det. Nå får vi også to meet på to helger... Det blir bra! cheers 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Håper det... Må vel ta turen innom m'm Tenk om det kommer noen ekstreme biler..?! Vil jo ikke gå glipp av det. Nå får vi også to meet på to helger... Det blir bra! cheers Hei skakke ha noe drikke ved siden av min nylakkert bil. :aug: -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Hei skakke ha noe drikke ved siden av min nylakkert bil. :aug: Flott om du stiller med bilen din, Jan Tore, og da mener jeg ikke Jimny'en :thumb Alkohol stiller selvsagt ingen med. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jeg dukker plutselig opp på dette treffet og. Hyggelig hvis folk kommer og hilser, jeg biter ikke ;) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hei skakke ha noe drikke ved siden av min nylakkert bil. :aug: KJører nok bil, så det blir ingen slik drikke :hammer 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 skal prøve å komme dit jeg å :D Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 er det noen fartsdumper og slikt på vallhall? har litt lav bil fortiden. eller eksosanlegget er litt lavt.. hehe - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Er ikke dette litt idiotisk ettersom det er Gatebil Kristiansand? Ta nå turen ned gutter! 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Er ikke dette litt idiotisk ettersom det er Gatebil Kristiansand? Ta nå turen ned gutter! Det er mye som skjer akkurat den 20/8, men som jeg påpekte lengre opp satser vi på et Oslo-treff på nevnte dato til tross for øvrige tilstelninger andre steder. Dessuten passer det sikkert ikke for alle Oslo-borgere å ta en dagstur tur/retur Oslo-Kristiansand på tilsammen 66 mil... Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg