Gå til innhold

Min nye Volvo 240 GLE (Prosjekt)

Ranger emnet

AlpejoHn

Anbefalte innlegg

Har nå hentet en pakke i posten med noe små greier, og har kjøpt ny bruks bil, hvor det følgte med 2 splitter nye hovudlysreflektorer med klips,ny pakning og klips til glasset utvendig!

Disse skal monteres på Prosjektet og lakkes svart inn i "plasten" rundt reflektoren. Vurderer og bestille nye blinklys/parklys reflektorer fra USA, med slike kvite blink lys glass med en orange refleks på siden.. Syns dem er kule :w00t

Et par bilder:

Deler som kom i posten: Disel motor feste, girkassefeste, VOLVO oljefilter;) og et bensinfilter.

delerog slikt diself.JPG

Og ny reflektor(er)

nyrefklee.JPG

Det skjer ikke så mye på mekke parten enda, har dårlig med arbeidslys pga dårlig vær og dårlig lys i garasjen.. Men den ligger og lurer.. + at jeg liker å ha alle delene klar slik at alt er bare fryd og "gammer" eller hva dem sier.. :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå hentet en pakke i posten med noe små greier, og har kjøpt ny bruks bil, hvor det følgte med 2 splitter nye hovudlysreflektorer med klips,ny pakning og klips til glasset utvendig!

Disse skal monteres på Prosjektet og lakkes svart inn i "plasten" rundt reflektoren. Vurderer og bestille nye blinklys/parklys reflektorer fra USA, med slike kvite blink lys glass med en orange refleks på siden.. Syns dem er kule :w00t

Et par bilder:

Deler som kom i posten: Disel motor feste, girkassefeste, VOLVO oljefilter;) og et bensinfilter.

delerog slikt diself.JPG

Og ny reflektor(er)

nyrefklee.JPG

Det skjer ikke så mye på mekke parten enda, har dårlig med arbeidslys pga dårlig vær og dårlig lys i garasjen.. Men den ligger og lurer.. + at jeg liker å ha alle delene klar slik at alt er bare fryd og "gammer" eller hva dem sier.. :)

jau de e berre å hive på seg dressen å skru..

e no større garasja di enn der ej heldepå me min bil..hekje verdens beste lys helder...so du må komme i gong..når du fyrst he bejynt so går de som en drømm :D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det er flere som har deler inne :)

har reine eiker felger. senke fjører. nye baklamper med hvite blink og no stag :)

noen nye oppdateringer ¨på bilen ellers da?

Tja, ikke så veldi mye, men det skjer noe av og til.. Holder på med interiøret for tiden.. og prøver å få tak i et sett med el.vindu fremme.. har et sett for hånd i sverge, men han ville prøve å selge hele bilen først..

Så har jeg et svart teppe, med svarte plast matter for hånd også ;)

Og div andre svarte deler mangler jeg tror jeg.. men har kjøpt lakk så jeg kan lakke om det trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg et svart teppe, med svarte plast matter for hånd også ;)

Og div andre svarte deler mangler jeg tror jeg.. men har kjøpt lakk så jeg kan lakke om det trengs :)

må vell ta meg tid å skru ut delan snart :???:

har stort sett bare søndagene tilgjengelig til å mekke.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i garasjen på søndagen.. når jeg fikk skikkelig lys viste det seg at det var mørkebrunt de støvmattene jeg hadde bake.. men nå blir bilen antageli regge ijenn..

klarer ikke være uten bil :(

golvmatten kan du sikkert få kjøpe forde.. men der er antagelig alt.. *foreløpi* :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har kjøpt et sportsratt i dag :) Satser på det gjør seg bra til alt det svarte i bilen :)

Bilde:

bileterattrsport.JPG

Har foresten skinnseter for hånd! :D Og div andre svarte deler via vinja;) (vomaz)

Så ting tar form innvendig m'm

Noen som vet om et skinn sete vil rette seg utigjen om det har vært lagret i en garage med noen litt tunge ting oppå, slik at det har blitt litt flatt og slik?

Vil dette rette seg ut igjen å se like fint ut? Gjør det det, så har jeg mest sansynelig veldig fine skinn seter til helga sombrero

Edit: Tips til hvordan jeg eventuelt kan fikse setene om dem er flattrykt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

HEI!!!

Nå har jeg endelig, med mye leting fått tak i et skinn interiør :D:D:D

Det ser slik ut!:

DSC07138.JPG

DSC07139.JPG

DSC07140.JPG

Har også fått ordna lykter og lakka svart inni (splitter nye reflektorer)

DSC07141.JPG

DSC07142.JPG

DSC07143.JPG

Så har jeg kjøpe et par målere (orginale) Volt, Oljetrykk (til 5bar) turteller (skal ikke brukes) bensinforbruk.. Med ramme for 3 instrumenter + et deksel..

DSC07147.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider