Gå til innhold

Reodor F: Chevy Van - Nothing beats cubic inches

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

  • Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lastet opp litt bilder på fotobøkket, så her kommer det flere:

 

Motorsettbakfra.jpg

 

Motorsettforfra.jpg

 

motorgjennomskaaretvenstre.jpg

 

 

Noen bilder fra befaringen på Hovemoen i 2004:

Leopardmotor_HA6.jpg

 

Leopardmotor_HA5.jpg

 

Leopardmotor_HA4.jpg

 

Leopardmotor_HA3.jpg

 

Leopardmotor_HA2.jpg

 

Leopardmotor_HA1.jpg

 

 

Noen bilder fra prosessen med å få motoren fra tunet og inn i vognskjulet:

Leopardmotor_hjemme_05.jpg

 

Leopardmotor_hjemme_06.jpg

 

Leopardmotor_hjemme_07.jpg

 

 

Et bilde av skiltet som ble festet på motoren ved forrige overhaling:

Leopardmotor_hjemme_04.jpg

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for å få se det, har glemt hvordan det så ut.

 

Nå har jeg lastet opp de manglende bildene på nytt slik at tråden fremstår som før. I tillegg har jeg lagt ut noen nye bilder i innlegget ovenfor.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt prosjekt reodor! når får vi se video av at du starter beistet da? :)

 

Ca 30 sekunder etter at jeg starter den opp... :D

 

Lurer litt på om jeg skal ta en dysesjekk før jeg fyrer den, men det blir vel med tanken. Videre lurer jeg fælt på hvor lett det er å få tappet av 60 liter olje mens motoren står på pall. Kanskje jeg bør investere i ei sugepumpe og en slangestump gitt?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 30 sekunder etter at jeg starter den opp... :D

 

Lurer litt på om jeg skal ta en dysesjekk før jeg fyrer den, men det blir vel med tanken. Videre lurer jeg fælt på hvor lett det er å få tappet av 60 liter olje mens motoren står på pall. Kanskje jeg bør investere i ei sugepumpe og en slangestump gitt?

 

Kan jo bare bikke litt på motoren, til du får ut alt.

Kanskje ha med en kar til i bakhånd.

 

 

Burde jeg vært der selv?

 

 

Ikke så mye spennende til salgs der akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bare bikke litt på motoren, til du får ut alt.

Kanskje ha med en kar til i bakhånd.

 

Man bikker ikke 2 tonn i utrengsmål, og dessuten står den bare 10-15 cm over gulvet, så det er grenser for hvor stort oppsamlingskar jeg kan få plass til under der :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå lest igjennom 28sider, med ett glis om munnen :) virker spennende, men hva slags bremser skal du bruke for og stoppe faenskapet? her er det mange tonn og i nedoverbakke så gjelder det kanskje og få redusert farta en smule?

 

gleder meg veldig til og se byggeprosessen her ;)

 

og lykke til!

Audi Coupe Quattro 2.3 20V

Audi 80 - 72 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår