Gå til innhold

Reodor F: Chevy Van - Nothing beats cubic inches

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

  • Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

detter er det sjukeste jeg har sett! hva blir størrelsen på eksosen?

 

Det går ett 4" rør ut fra hver sylinderrad. Kommer nok til å bruke etpar potter fra en stor lastebil. De bakre sidevinduene skal gjøres om til eksosutblås sånn som på stridsvogna. Da snakker vi "enderør på 2 ganger 1000x350mm...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok DI3 han hadde drivverket fra...han er helt frelst - alt går i tog, både ekte og modell-tog. Jeg er absolutt ikke overraska over at jeg blanda sammen... :D

 

Jeg vet ikke helt hvordan det er å få tak i noe som passer uten for mye jobb, men en elektrisk eller hydraulisk overføring må da være mulig å bruke?

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gutta må dere ikke spore av Reodor så han ikke blir ferdig med volvo prosjektet...:)

Den mannen har så mange jern i ilden at en någenlunde oppegående hadde blitt svimmel.

Tro meg! vi får ikke gjordt en dritt i verkstedet når Reodor tråkker innafor terskelen. He He... Ta det ikke ille opp hr stål felgen.

Du kan få ta igjen ved å kjøre ifra meg på H......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gutta må dere ikke spore av Reodor så han ikke blir ferdig med volvo prosjektet...:)

Den mannen har så mange jern i ilden at en någenlunde oppegående hadde blitt svimmel.

Tro meg! vi får ikke gjordt en dritt i verkstedet når Reodor tråkker innafor terskelen. He He... Ta det ikke ille opp hr stål felgen.

Du kan få ta igjen ved å kjøre ifra meg på H......!

 

Mange jern i ilden? Jeg? Sånn bortsett fra 2 bilprosjekter, 2 motorprosjekter og et lite lokomotiv, så er det ikke mye å ta seg til på fritiden... Jeg skal knuse dine drømmer om en karriere på racerbanen på søndag MK1RACER...

 

Mitt lille lokomotiv kan beskues nedenfor:

 

Skd_206.12a1.jpg

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok DI3 han hadde drivverket fra...han er helt frelst - alt går i tog, både ekte og modell-tog. Jeg er absolutt ikke overraska over at jeg blanda sammen... :D

 

Jeg vet ikke helt hvordan det er å få tak i noe som passer uten for mye jobb, men en elektrisk eller hydraulisk overføring må da være mulig å bruke?

 

Du får høre med kompisen din om det var et Di3-drivverk han hadde på låven. Det virker litt usannsynlig, iogmed at det totalt sett fantes ganske få lokomotiver, og hver motor representerte såpass stor verdi at de ikke ble avhendet med det første selv om loket ble utrangert. Dessuten veier motoren mange tonn. Min stridsvognmotor på 2 tonn blir faktisk bare smågutten i forhold...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok bli ett stort nederlag om jeg blir slått av en "middelaldrene" mann ifra "flåklypa":blunk:

Asfalt racing blir nok bare tørr trening for meg.

Min drøm om karriere innenfor motorsport blir nok satset på i skogen!

Helst med en eldre bil med grom gasser lyd!

Da blir det forhåpentligvis vinkler som gjør at side hvinduene ofte er i bruk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig kult opplegg.

 

Hvordan går sponsor jakten?

 

Sponsorjakten har jeg nok ikke begynt på enda. Må få noen gode ideer til sponsorsøknader først.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår