2bb1nordli Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hvordan er det med å pusse dem og lakke dem i bilens farge? Blir det pent (har rød bil)? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hvordan er det med å pusse dem og lakke dem i bilens farge? Blir det pent (har rød bil)? Blir kanskje ikke best å lakke de i bilens farge... Finnes egen lakk for calippere og sånn, som tåler varme. Lakk de sølv, sort, eller Ja.. ok... Rød :) Søk på lakking av calippere eller bremsecalipper på forumet, så kan du se bilder og får tips.. Tromler burde kunne behandles på samme måte.. (tror jeg da) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg pussa ned og lakket tromlene mine i bilens farge i sommer. Men siden bilen min er sølvfarget, og felgene også er sølvfargede fikk sølv-tromler det til å se ut som om jeg hadde 12" felger omtrent. Så da pussa jeg ned på nytt og lakkerte de svarte i stedet. Tok bare et bilde av det: Brukte vinkelsliper med stålbørste til å pusse ned. Sprayet over med rustbeskyttelse som er det røde du ser jeg har sølt litt rundt omkring. Og når det var tørt tok jeg på en lakk jeg kjøpte på Jernia som skulle tåle 7-800 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 ikke så farlig med temperaturbestandig lakk på tromler bak. Vanlig lakk tåler ca 120 grader, og det er bra nok. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Foresten kan det nemnes at lakken forsvinner fort. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Jeg vil nesten påstå at man får et bedre resultat ved kjøpe nye "blanke" tromler. Rundt 250kr pr. stk på Biltema. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Går du først med tanker om å lakkere tromler, så lakker dem svarte helst. Tromler er ikke pene, og å fremheve dem kan i visse tilfeller bli veldig stygt desverre. Hvertfall i mine øyne. Ser innimellom folk som har lakkert tromler både røde og gule, og det ser absolutt ikke bra ut. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 eneste som manlger er at noen skyter inn at du skal bytte til skiver bak :p Jeg syns du skal lakkere dem svarte... Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hiver meg på, og sier; Lakk dem svarte Jeg ler hver gang jeg ser noen med rødlakkerte tromler f.eks... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg