Johnny86 Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 hva er resonator? sitter ved siden av luftfilterhuset. er denne nødvendig? (318is) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Ingen som veit? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Det er en flammedemper/lydpotte. Den er der bl.a. for å hemme resonansen i kupéen. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 flammedemper som er koblet til luftfilterhuset? hørtes merkelig ut. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 flammedemper som er koblet til luftfilterhuset? hørtes merkelig ut. Jeg var litt for rask der og tolket det feil. Resonator omtales også i forbindelse med katalysator. Den du mener avstemmer lyden i filterboksen. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 det er en boks om er koblet til luftfileterhuset jeg lurer på om er nødvendig. ikke noe annet. er en temperatur måler på luftfilterhuset jeg også lurer på hva er til. skal slenge på powerfilter, og da må disse fernes. bare derfor jeg lurer. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hvis ikke din 97 modell har store forandringer på luftfilteret, skal motorrommet ditt se slik ut etter du har montert konfilter. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 den er faktisk ganske annerledes. den har en temperaturmåler, og en resonator som ikke 1,8 literen har. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg