Gå til innhold

Knirking i støtdemperne

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

Selve delene koster ikke all verdens. Rundt en hundrings pr. stk. MEN: jeg var å hørte med de her på vw hva de skulle ha for deler + jobb. Prisen kom på 1700 for de forran. De bak vet jeg ikke siden de er i orden hos meg, men regner med det er det samme. Jeg vil råde deg til å finne ut hvordan du bytter dem selv og gjør det selv. Alt du trenger så vidt jeg vet er en garasjejekk og 2 bukker. For du må lette opp hele fronten for å frigjøre de stagene. Men det er alt jeg vet. Skal snakke med en mekaniker som jeg kjenner for å gjøre dette selv.

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår