Gå til innhold

Max Power hits Tromsø

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

Hm... svarte... hvor lenge har dere tenkt å holde på?

Jeg og et gjeng hadde tenkt å kjøre fra Harstad, men er ikke ferdig på jobb før 18:00... å da er vi vel ikke der oppe før rund 21:00-21:30...

espsko: Vi kan vel fikse en liten privat foto session i et parkeringhus for bladet...? ;)

(Hilsen fast abbonent!!! :D )

Ronny

-----------

Now: 94' Honda Civic VTi EG9

x: 00' S2000

x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm... svarte... hvor lenge har dere tenkt å holde på?

Jeg og et gjeng hadde tenkt å kjøre fra Harstad, men er ikke ferdig på jobb før 18:00... å da er vi vel ikke der oppe før rund 21:00-21:30...

espsko: Vi kan vel fikse en liten privat foto session i et parkeringhus for bladet...? ;)

(Hilsen fast abbonent!!! :D )

Vi holder nok på et godt stykke ut over kvelden. Jeg skal ikke oppover dessverre, og jeg vet at gutta skal ta fly ned til Oslo igjen klokka åtte lørdag morgen, men de holder vel på til elleve-tolv ihvertfall.

Vi har fortsatt ledig tid for fotoopptak både torsdag og fredag forresten, så om noen vet om en bil som burde vært med i Max Power, send meg en mail med bilder :)

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye harrye tullinger ja :)

Men, var en del kult der også, f.eks den råe Ford Exhibition' som kom innom med 305/35/24 felga.. :)

ford2.jpg

ford1.jpg

Ellers fikk Børge's ML Brabus Kopi en del oppmerksomhet, og meget pga stereoen, det var en ganske okei tur for oss to.. Flott vogn :) Ellers blei det Tako-pizza på Yonas for oss også :)

brabus1.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider