eppek Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har en Mazda 626 2.5i V6, og nå skjønner jeg like lite som en kamel på nordpolen: Jeg kom hjem med bilen på mandag etter å hadde kjørt en tur, satte den fra meg og alt var i skjønneste orden. Men så i går (lørdag) sklle jeg ut å kjøre. startet den opp, og det hørtes ut som det var krig i motoren! Det kakkler litt i disse motorene fra de er nye, men denne kakklingen var meget høy! la øret mot begge toppene for å høre, lyden like sterk fra begge to. åpnet det ene toppdekselet for å se om det var slakke i et ellaer annet, men alt så bra bra ut. Og det som er så rart er at det ble sånn bare av at den stod i ro i noen dager. Kan noen være så snill å hjelpe meg?! Har ikke fått sove i natt. Meget bekymret for gulle mitt=( Takke for alle svar! Espen Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Hmm, et forslag fra meg: Hydrauliske ventilløftere om du har det.. Om disse går tette av oljesmuss så fungerer de ikke helt som de skal, da får du ventilkakling.. Lønner seg å skifte olje ofte på sånne motorer. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg