Gå til innhold

trenger nytt bilspill til pc!

Ranger emnet

Margarus

Anbefalte innlegg

hey!

jeg fikk veldig lyst på meg ett nytt bil spill til pcen min nå

spill jeg har \ har spilt :

nfsu

nsfu 2

toca spillene

jeg kunne godt tenke meg noe forza lignende spill kansje men det må være på pc

noe dere kan anbefale

egentlig så har jeg aldrig vert så frelst i konsoll spill men jeg sikler mer og mer på forza motorsport det er jo så myye bedre ut en GT4

leter fortsatt etter god grunn til å springe på elkjøp og kjøpe meg xbox og forza Motorsport =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza

cheers

Såså, Momo, GT4 som ruler gata uansett ;) Prøvde forresten Enthusia, må si jeg er litt skuffa. Kommer aldri opp på nivå med GT, ingen ledd i spillet holder samme kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså, Momo, GT4 som ruler gata uansett ;) Prøvde forresten Enthusia, må si jeg er litt skuffa. Kommer aldri opp på nivå med GT, ingen ledd i spillet holder samme kvalitet.

Er smaksak det med spill. Mess syns vel enthusia er bedre pga av fysikken. Må si jeg bryr meg mye om det jeg og!! Gleder meg til å prøve det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er smaksak det med spill. Mess syns vel enthusia er bedre pga av fysikken. Må si jeg bryr meg en del om det jeg og. Gleder meg til å prøve det en gang.

Fysikken er alt i et bilspill, det å at det er morsomme biler å kjøre.

I mine øyne EIER Forza og Enthusia over GT4 så det holder, rett å slett fordi fysikken i GT4 er så vanvittig ute å sykler i fylla. Har nettopp sitti et par timer bak driving force pro'en med enthusia å drifta M3 E30.. MORRO! :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne EIER Forza og Enthusia over GT4 så det holder, rett å slett fordi fysikken i GT4 er så vanvittig ute å sykler i fylla.

Det ENESTE som går ann å kritisere i GT4 når det gjelder fysikk, er powerslides. Det er vanskelig å få til. Noe som igjen er meget vanskelig IRL. Du legger altfor stor vekt på driftinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ENESTE som går ann å kritisere i GT4 når det gjelder fysikk, er powerslides. Det er vanskelig å få til. Noe som igjen er meget vanskelig IRL. Du legger altfor stor vekt på driftinga.

hehe.. kan ikke noe for det. Kan man ikke drifte i et spill er det ikke bra :hammer Hvertfall i mine øyne, jeg er ikke akkurat noen rundetid mann :D

Jeg tør påstå at å slædde er enklere (eller, mer forutsigbart) i virkeligheten, men nå holder jeg meg stort sett til våt asfalt og snø da enn tørr asfalt.

faen a viper.. vanskelig du :hammer men uansett hvem spill man liker så game on cheers

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen a viper.. vanskelig du :hammer men uansett hvem spill man liker så game on cheers

Haha, godt sagt. Det som er likt for oss alle, er at vi tilbringer altfor jævlig mye tid foran disse firkanta boksene babyhmm?

(dama? åfaen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes Benz World Racing til pc med ratt og pedaler faktisk ganske bar..Masse kule biler og baner.er akkuratt passe lett og legge brei med bilene.(vertfall de med litt motor)Kommer også masse blå røyk og fine spor som ikke forsvinner etter 10 sek.Anbefales.

Hehe er litt morro det ja. Men urealistisk. Sykt kule baner der da!! Gigantiske!! Med fjell og snø veier og sann. Hadde det vært de banene på noen bedre spill hadde det vært helt rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider