Pudding Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Video fra Baudatreffet... Mest fokus på de stakkarne som kjørte med litt lett overstyring :drive2 driftfun-2005-08-12-bauda.avi (DivX video, 75mb, Høyre lagre mål som) Ca 6 min lang video. Filming av Hersker Hans og Espen Karlsen Editert av chiller og Pudding Kommentarer mottas :) Musikk brukt: Method Man Redman - Da Rockwilder Blank & Jones - Desire Driftwood - Anything Goes Schnappi - Ein lama in yokohama Darude - feel the beat Edit: Husk også å besøk www.driftfun.com for mere gode norske drifting videoer, og annen info for oss sladdeglade. Edit: Oppdatert video med fixing av litt småfeil Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Jeg laster ned om en gal nå :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Jeg laster ned om en gal nå :) Du er featured ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Du er featured ;) :pray yodude Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Grisebra film! Digga "overtaken" av FSR :D:D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Kjempe film! m'm Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 fet film!!! :D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 laster ned, men regner med å ikke være i filmen pga kronisk mangel på overstyring... edit: sett filmen nå. bra saker. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 feit film ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 fet film! mye bra drifting!! og ikke minst fin røykutvikling :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 drit bra film.. stå på videre cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Bra film ja! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Flott film gutter. Og kult å se at så mange av de som var på treffet var der for å drifte! :) Er spesielt imponert over to av deltakerene på dette treffet og føler at de trenger litt skryt! Først har vi Jostein, aka Drift Addict, som debuterte på bane denne dagen med sin hvite S13 er det bare å bøye seg i støvet (evt. dekkrøyken) for. Maken til kjøring av en debutant har jeg aldri sett. Ikke bare kan han sladde, men han kjører fortere enn de fleste også. Og det med en 200 sx der modifikasjonene begrenser seg til Tanabe understell, Kaaz lsd og eksosanlegg. Resten er som fra butikken i 1991. Selv slangeklemmene i motorrommet er orginale på denne bilen! Så er det Daniel-san (VolcoM). Tidligere i sommer hadde han knapt nok hatt sladd på sin dønn strøkne S13. På fredag la han igjen mer dekk enn noen andre. Se bare på introen på videoen. Så mye røyk fra to hjul har jeg aldri sett i langsvingen før. Det ryker praktisk talt av hele bilen. Daniel har hatt en enorm progresjon i sommer, og drifter allerede bedre enn de fleste. Respect! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Flott film gutter. Og kult å se at så mange av de som var på treffet var der for å drifte! :) Er spesielt imponert over to av deltakerene på dette treffet og føler at de trenger litt skryt! Først har vi Jostein, aka Drift Addict, som debuterte på bane denne dagen med sin hvite S13 er det bare å bøye seg i støvet (evt. dekkrøyken) for. Maken til kjøring av en debutant har jeg aldri sett. Ikke bare kan han sladde, men han kjører fortere enn de fleste også. Og det med en 200 sx der modifikasjonene begrenser seg til Tanabe understell, Kaaz lsd og eksosanlegg. Resten er som fra butikken i 1991. Selv slangeklemmene i motorrommet er orginale på denne bilen! Så er det Daniel-san (VolcoM). Tidligere i sommer hadde han knapt nok hatt sladd på sin dønn strøkne S13. På fredag la han igjen mer dekk enn noen andre. Se bare på introen på videoen. Så mye røyk fra to hjul har jeg aldri sett i langsvingen før. Det ryker praktisk talt av hele bilen. Daniel har hatt en enorm progresjon i sommer, og drifter allerede bedre enn de fleste. Respect! Enig! Syns xenon og du også fortjener skryt! Kommer film fra meg senere i kveld! 10min! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Helt enig! Jeg er mektig imponert over debuten til Jostein! Og Daniel har hatt en utrolig fremgang! Jeg eeeeelsker utviklingen! :D Fredrik, har du ikke sett så mye røyk fra en bil i langsvingen før? Da skulle du fulgt med på Gatebil: :D Flott film gutter. Og kult å se at så mange av de som var på treffet var der for å drifte! :) Er spesielt imponert over to av deltakerene på dette treffet og føler at de trenger litt skryt! Først har vi Jostein, aka Drift Addict, som debuterte på bane denne dagen med sin hvite S13 er det bare å bøye seg i støvet (evt. dekkrøyken) for. Maken til kjøring av en debutant har jeg aldri sett. Ikke bare kan han sladde, men han kjører fortere enn de fleste også. Og det med en 200 sx der modifikasjonene begrenser seg til Tanabe understell, Kaaz lsd og eksosanlegg. Resten er som fra butikken i 1991. Selv slangeklemmene i motorrommet er orginale på denne bilen! Så er det Daniel-san (VolcoM). Tidligere i sommer hadde han knapt nok hatt sladd på sin dønn strøkne S13. På fredag la han igjen mer dekk enn noen andre. Se bare på introen på videoen. Så mye røyk fra to hjul har jeg aldri sett i langsvingen før. Det ryker praktisk talt av hele bilen. Daniel har hatt en enorm progresjon i sommer, og drifter allerede bedre enn de fleste. Respect! Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg