Chosen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Er så sinnsykt irritert på det unviresallokket som sitter på pajero'n min! I natt så kjørte jeg litt breit, og da har det faen meg skvulpet ut diesel som da har lagt seg i hjulbuer osv, og bare renner ned... Jeg begynte først å lure på om jeg hadde en lekkasje i slange el. men så sjekket jeg og fant ut at det var bare det forpulte tanklokket! Men ihvertfall, noen som vet om noen steder der dem selger tanklokk til pajero mod 88...? Har sjekket opp huggere i nærheten, men dem har ikke hatt noen inne... :| Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Dra til din lokale forhandeler av Mitshubishi så skaffer de tanklokk til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 sorry..litt OT dette, men vært inne på Mitsu-klubben Norge? et forum for mitsu-eiere. blir snart en klubb registrert i brønnøysundregisteret og greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Er en grunn til at det står "Kun for midlertidig bruk" på de tanklokkene :D Skikkelig lokk får du hos BilXtra eller andre som fører Gates produkter. Du trenger vel ikke lås så da skal du ha en Gates -20343 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Ok, tar en tur innom lørenskog i dag.. Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 biltema. :hammer Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg