Gå til innhold

Biltreff i Larvik og Omegn.

Ranger emnet

Fr3ddy-

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke for å leke negativ her, hehe mene er det ikke bedre å ta et treff neste fredag eller fredagen etter den igjenn??? med tanke på at den forrige helga så var det gatebil og japsetreffet... kanskje noen folk som trenger 1 helg pause for så å lade opp til neste. tenker bare sånn folkemengdemessig hvis vi skal få det litt stort. greit å la folk få litt god tid på å holde av datoen og sånn.

men det er bare min mening da :)

samt nå er det treff dagen etter i oslo også... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=84056

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke vært noe gøy det som har vært da, er jo aldri noen som slurer å herjer.. Er jo ikke noe artig da.

Det er jo nettopp dette som gjorde at Nordbyen ble stengt... Misforstå meg rett, jeg synes burninga er morro å se på jeg. Men begynner vi å herje sånn på Lidl, blir det garantert samme opplegget der. Hegdal syns jeg er passe fin plass :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare å få slått seg løs i larvik igjen... selv om det var gatebil og japetreff forrige helg, er dette bare snakk om en kveld \ natt... det har jo ikke vært så mye aktivitet i larvik i det siste, så håper det kommer i hvertfall noen..

jeg har i hvertfall sagt i fra til flere folk som møter opp... så det er bare å la jungeltelegrafen gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at noen er villige til dra i gang et treff i Larvik igjen :)

Men jeg vil bare ha sagt noen få ting:

Nordbyen: SOS i vinkler, gamle kjerringer som sutrer, blir jaga med en gang

Fritzøe Brygge: Grus grus og atter grus + hull på hull. Enhver med noen slags form for senking eller respekt for egen bil bør holde seg hjemme i såfall

(vet at noen av dere har vonde minner fra tidligere treff på steder med grus). Greit å ha i bakhodet siden enkelte her (fy!) virker svært sugne på å "ha det gøy"..

Og i tillegg finnes det ikke lys der. Litt lys er koselig..

Jeg tror Lidl er det stedet man bør satse på.

- Queen Of The Road -

- 94 Honda Civic sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider