GjerstaN^ Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 fredag stenger jo nordbyen kl. 20... så da er vel svaret sitt :rolleyes: så det er bare å snakke høylytt om det : kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 skjer det noe i latrvik kommer jeg uansett hvis det passer. jobb videre, er også klar for detta. skal nok klare å få med noen fra tønsberg. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enzo Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Får vel komme en tur med den nye jenta mi da:D så sant det passer:D kom med en dato og tid :D sånn at jeg får satt det opp i notisblokka:D moahhaha Siter Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976 IN CAR WE TRUST May the downforce be with you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Beste stedene, er vel den store plassen forran Sliperiet (rett over fritzøe) , Øya, ved rema1000, og meny der, etc.. blir nok morro uansett hvor :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 ja det er bare å la jungeltelegrafen få kommet i gang.. Førstkomende Fredag kl. 20.00 på nordbyen! Be there happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 wee :wave :wave :wave Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 ikke for å leke negativ her, hehe mene er det ikke bedre å ta et treff neste fredag eller fredagen etter den igjenn??? med tanke på at den forrige helga så var det gatebil og japsetreffet... kanskje noen folk som trenger 1 helg pause for så å lade opp til neste. tenker bare sånn folkemengdemessig hvis vi skal få det litt stort. greit å la folk få litt god tid på å holde av datoen og sånn. men det er bare min mening da :) samt nå er det treff dagen etter i oslo også... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=84056 Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Har jo ikke vært noe gøy det som har vært da, er jo aldri noen som slurer å herjer.. Er jo ikke noe artig da. Det er jo nettopp dette som gjorde at Nordbyen ble stengt... Misforstå meg rett, jeg synes burninga er morro å se på jeg. Men begynner vi å herje sånn på Lidl, blir det garantert samme opplegget der. Hegdal syns jeg er passe fin plass :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Sant det da. Men jeg er så dritt lei å dra på sånne treff når det ikke er no burning. Syns det blir så kjedelig da. Ikke for å være gretten altså. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Tror løsningen er å få til et godkjent treff med egen avsperret plass for burning osv. Men er ikke alle som liker "ordnede former". Noen får mer kick når det er ulovlig.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Sikkert noe i det ja.. Men for meg er det det samme bare jeg får slura vilt :wave Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Ja det er bare å få slått seg løs i larvik igjen... selv om det var gatebil og japetreff forrige helg, er dette bare snakk om en kveld \ natt... det har jo ikke vært så mye aktivitet i larvik i det siste, så håper det kommer i hvertfall noen.. jeg har i hvertfall sagt i fra til flere folk som møter opp... så det er bare å la jungeltelegrafen gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanni Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Godt at noen er villige til dra i gang et treff i Larvik igjen :) Men jeg vil bare ha sagt noen få ting: Nordbyen: SOS i vinkler, gamle kjerringer som sutrer, blir jaga med en gang Fritzøe Brygge: Grus grus og atter grus + hull på hull. Enhver med noen slags form for senking eller respekt for egen bil bør holde seg hjemme i såfall (vet at noen av dere har vonde minner fra tidligere treff på steder med grus). Greit å ha i bakhodet siden enkelte her (fy!) virker svært sugne på å "ha det gøy".. Og i tillegg finnes det ikke lys der. Litt lys er koselig.. Jeg tror Lidl er det stedet man bør satse på. Siter - Queen Of The Road - - 94 Honda Civic sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantSuperVR4 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Kommer en tur med Galanten jeg,er oversugen på at det skal skje noe i denna byen. :) Siter Mads Abrahamsen - 99` Lexus IS200 Sport X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Jeg tror vi møter opp på nordbyen først jeg , så tar vi det derifra ;) Jeg gleder meg i hvertfall til i morra... håper det kommer endel folk! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg