kallekanin Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har lest igjennom alle trådene her , men ikke funnet det jeg trenger. Men med så mange kloke hoder på et sted så må noen kunne svare meg :D Har en crosskart som jeg vil lage nytt karosseri til. Det har et eksisterende karosseri, men dette må forandres. Det jeg har gjordt så langt er å klippe til papp og lage karosseriet slik jeg vil ha det. Men mitt spørsmål er. Hvis jeg dekker all pappen med brun pakketeip og vokser denne teipen. deretter legger på glassfiber. Vil glass fiberen slippe eller vil jeg få en innside full av pakketeip?? Hadde det vært bedre å strekke tøy over pappen (slik man gjør ved høytaler kasser). Da vil jeg vel også få en mye rundere og finere form på karosseriet. Mye dumme spørsmål, men dette har jeg aldrig gjort før :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Jeg har prøvd å lage en form av papp før med litt maskeringsteip her og der, det resulterte i at voksen trakk seg inn i pappen og fikk ikke løs glassfiberen. Det jeg råder deg til å gjøre er å trekke et tøystykke over tappen også ta et lag med glassfiber over der. Pusse dette ned og behandle det slik at det blir glass og fin.. for så å vokse det klart til støping.. Det er hvertfall det jeg hadde gjort.. Kjøpt litt glassfiber og det som trengs, prøv deg fram så finner du fort ut hva du kan gjøre for at det skal bli bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Nytt karosseri? Det jo bare å gjøre sånn som dette: http://www.j-body.org/forums/read.php?f=6&i=54674&t=54674 Enkelt og greit m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 glassfiberen sliper fra pakketeip. De fleste blanke flater vi slippe glassfiberen :) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Nytt karosseri? Det jo bare å gjøre sånn som dette: http://www.j-body.org/forums/read.php?f=6&i=54674&t=54674 Enkelt og greit m'm fett gjort.. å han kina fyren som sitter å røyker, er det hasj?? :P:P så litt dopa ut.. men det er tett å lage en fake ferarri da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallekanin Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ja , da var jeg ferdig med karosseriet. Jeg ble ganske fornøyd med tanke på at det er første gang :rolleyes: Fikk også laget en artig logo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hehey! Detta ble jo bra saker. Har du flere detaljbilder? Kanskje av delene demontert av karten? Hva brukte du og hva ble prisen? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Ser bra ut detta.. men som sagt: FLERE BILDER cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 :pics *titegn* Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Nytt karosseri? Det jo bare å gjøre sånn som dette: http://www.j-body.org/forums/read.p...i=54674&t=54674 Enkelt og greit holy mother of god ... damn crazy asians Så enig, så enig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg