Kimman Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Ikke det beste kvalitet av bilde siden bildene var tatt med mobil.. Men håper flere har tatt bilder som de kan legg inn her... Og GATEBIL ved siden av: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Bilder forifra av automat-Supraen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Den er her feeet yodude Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Var på treffet jeg også, var mye fine Amcars der! Var fin den GMC pickupen der ja. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Er det ikke noen flere som har vært der og tatt noe bilder da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg