Gå til innhold

Min nye bil.....Passat Satsjonsvogn

Ranger emnet

Hole

Anbefalte innlegg

Har budsjett "styla" bilen nå, eller cleana den litt om du vil. Pilla av Passat merket på luka og tok av og lakka emblèma forran og bak.

Så straks litt bedre ut.

Ellers så fant jeg ut at den ene ripa, som så ut som det var grisa på no lakk i fylla, på fremskjermen bare var no søl av no slag. Det forsvant da jeg polerte over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på med enda mer budsjett-styling i helga, kjøpte nye kapsler på Biltema til kr. 149,- Er vel de beste 150 kronene jeg har brukt på bil noen sinne.

Fete kapsler yodude

IMG_1484.jpg

Den groveste budsjett-stylinga: Photoshop :magic

Modda-Passat_2.jpg

Var litt mørkt når jeg tok bildet, så det ble litt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Vanligvis er det kjipt å få på vinterhjula, men nå var det faktisk litt kjekt da sommerhjula mine var på stål med fete Biltema-kapsler :hammer

IMG_1690.jpg

Har endelig fått senkefjørene oppover, de viste seg å være av merket Apex. Søkte litt rundt på nette og fant delte meninger om disse, mest negativt. Men betalte kun 500 får de og de har heller aldri vært brukt, så hvis de er ubruklige er det ikke verdens undergang.

Sendt en mail til Apex i Nederland og de var så greie å faxe meg TÛV papirene til fjærene mine cheers

Setter ikke på fjærene før til våren da demperene skal byttes ut med nye, blir senkeskåler fremme også.

Er det noen som har dempere å anbefale? Vil ha noen korte gassdempere og det skal ikke være det billigste, men heller ikke det dyreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koni eller bilstein! :) det er bra saker. og ja den bilen trenger en 10cm senking... er det syncro? :roll:
Hehe, ja. 10 cm hadde sett bra ut det, men bilen skal (desverre) være brukendes også, og så skal kona kjøre den av og til. Ingen syncro nei. Hmm, blir vel bilstein da. En kompis mente han kunne skaffe det billig gjennom broren sin.
Lenke til kommentar
Del på andre sider