Gå til innhold

Rustet karroseri, holder det? (Type rusten stil)

Ranger emnet

Gjest sexybam

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikkje meininga å vera negativ... men viss bilen har vore bulka og sparkla, må du vel pussa vek all sparkelen for å få det til å rusta den plassen... og då blir det jo samme bulken der... viss du ikkje sveiser inn nye plater i karrosseriet.. Men ikkje alle bilar som har blitt sparkla da...

Er orginal-lakken jeg pusser vekk, så det skal ikke være noe problem. Uansett er det rat-look. Ser ikke for meg noe kanon finish(sier seg selv). Tar det som det kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritbra, jeg abonnerer på denne tråden..

sånn skal jeg også gjøre, når opelen begynner å bli for rusten.. skal de få en rat look opel på hoggeriet.. hehe.. tenker jeg det er mange som plukker deler :p

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig at folk viser interesse!

Og Nikdev, takk for smigrende tilbud :)

Har desverre noen BBS RS 7&7.5"x16 på vei(i Oslo til fortolling). Synes det er stilig med råtten bil me rette hjul(men hjulene skal brukes på strøken einser etter militæret, les. nytt prosjekt).

Pussinga forsetter i morgen om ting går etter planen, da vil jeg prøve med diverse malingsfjernere o.l. for å få litt fart i ting.

Skal prøve å fikse et bilde av bilen om noen er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem å prøv ut diverse ting som skal få rusta til å ta fortere..

Etter at alt er nedpussa så kan du jo gå over bilen med sveise apparatet og bare klæsje på med noen larver her og der... Sveisefuger skal jo ruste som bare det hvis dem forblir ubehandlet.

Kjøp deg et par kg salt på f.eks felleskjøpet, sånn skikkelig havsalt. Bland det ut i vann og dynk bilen med det og la det ligge der noen dager..

Til slutt kan du jo prøve å finne et fuktig råttent sted å parkere den sånn at den kan stå der å godgjøre seg en ukes tid.. Da tenker jeg vi snakker ekstrem forvandling... Appropo, du skulle jo tatt noen før og etter bilder..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider