Gå til innhold

Rustet karroseri, holder det? (Type rusten stil)

Ranger emnet

Gjest sexybam

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal få fiksa noe bilder, nermer seg slutt på pussinga og dermed også rustinga :)

ps . Nå har felgene dukket opp, om noen vet om billige 195/45-15 dekk, skrik ut. 0 spor er ingen hindring(skal brukes 3-4 dager) sombrero

Er vel bare å finne noen kasta dekk, på dekkdepoer rundt omkring. Det å legge dem på behøver ikke å koste så mye.

Eller hør med noen som selger brukte dekk, f.eks hoggern.

Men få opp noen bilder!!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra detta, få lasta opp noen bilder så blir det bra.

Salt (la bilen stå tre dager ved sjø'n. )

Husker at vi hadde en sekk med salpeter på låven, skal si alt der oppe rusta i filler. hehe.. gameldags ugresssalt er jo effekttivt over lengre tid. (alt som er sterkt oksiderende) (Varm kons. H2SO4 er jo morro, men da forsvinner bilen helt!!!:oohh) Kjøp litt ugressalt (inneholder 30% tror jeg)

Du kan jo bruke salpeteren til å lage litt nyttårkoz etterpå.. hehe. (vedig farlig :fire: ) Send meg PM, og jeg kan forklare hvordan en lager nyttårskoz.. hehe. (var foresten salpeter de brukte da de forsøkte å sprenge WTsenter førte gang)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bilen selges til høystbydende over vrakpant eller kjøres på knoksen i dag.

Godkjent til sept. ikke betalt omreg. men har skilter(ikke lenge ca. etter i dag).

Er god motor med porta innsug. Interiøret er også helt og pent, mangler bare begge dørsidene fremme(de er solgt til en annen :magic poff). Fjærer har vi ikke sett, så den er lav å tøff med tivoli i hver hump som ekstrautstyr.

Når man gir på går eksosen nedi og lager tøffe(litt ironisk) gnister :driving

Men den går bra, veldig bra. Er jo litt kantkjørte og halvslipte(kjedelig) GTi felger også, kupp birthday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stålet er ikke noe å ta vare på. Så jeg ser ikke helt hva du skal med bilder. Jeg reiser i militæret i dag(tirsdag). Den som vil ha bilen kan pm'e meg, få tlf nr og hente. Jeg skriver under en salgsmelding før jeg reiser som min mor overleverer sammen med nøkkel til avtalt sum hellothere

Edit : Er også KN filter! Ny fanger bak og ny cl leppe(følger med en på kjerra + en til). Har lykter med kryss helt nye ubrukte som kan fås med mot tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare se resultatet av rustprosjektet ditt...

Ah, hehe misforstod. Skal se om jeg kan fikse noe. Beklager :)

Edit : Bilde kommer litt senere, en kamerat har vært å knipsa. Bilen er solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn noen bilder av "Ratlook" biler, syns det ser skikkelig stilig ut!

Alt av drivverk og slik, er i helt perfekt stand, mens karosseriet er helt for jævlig!

Har hørt om noen som tilogmed bruker å grave ned delene i hagene, for at de skal få den rette "looken".

95318c91.jpg

bugrun41.jpg

bugrun54.jpg

ratbug8sh.jpg

RightOnGardemoen_26_062005_007.sized.jpg

Vanbus-dumpedrusty.jpg

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider