R5 GTT Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Halloen folkens! Tenkte jeg sku slenge inn et bilde av min lille gocart.. Nyvasket og polert. Satt på senkefjerer idag, den ble laaaav.. 6 cm bakkeklaring, blir nok hevet igjenn i uken. Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Det skiltet lever farlig over humper... Var jo kanon kul den.. Har du vurdert å få fangeren i svart? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Ikke så farlig med skiltet... eksosannlegget er laveste pungt på bilen.. litt kjipt å slå det i stykker.. Bilen skal etterhvert hel lakkeres i svart, men ikke i år.. kanskje neste år eller året etter det dersom jeg har bilen ennå.. Lakken ser fin ut på bildet, men bilder lyger og den ser egenlig helt for jævli ut.. Er student = fattig og har ikke penger til lakkering nå. Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har du flere bilder av bilen? inni/bak osv? Ser ut som en 86 modell, er det det? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Bak.. Jepps 86 mod.. intreøret har jeg ikke bilder av.. mangler org stoler, har kadett GSI stoler i nå. Mangler også GTT merket, og spoiler på bakluken.. Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har en orginal spoiler liggende vist du er interessert. Faktisk svart den. Har svart panser, breddere osv også. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Ja.. hadde vært veldig fint med en spoiler. Kor henn e det dere skrur henn?? Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Skrur og skrur ;) På Laksevåg. Han andre har sin stående på Bergen bilelektronikk, jobber der. Spoiler kan umulig være mye verdt så en hundrings? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 deal! Har du mye interiør deler liggende? Mangler litt småting her og der.. Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Nei, fikk en del ting med da jeg kjøpte den, men det var utvendig. Eneste innvending jeg har er "lommen" på døren, og en "vindusheis" type den du skrur med. Litt trist å mangle de orginale setene, som er noe med det beste i de bilene. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Den var jo ikke så verst :) Hadde gjort seg med andre felger og bad-boy panser! Fått skilter på den altså? Du har vel volvo-motor, ikke sant? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hehe... Var og kjørte autoslalom/kjegle rally i helgen.. Jeg og en kompis delte på bilen, så den fikk kjørt seg virkelig hardt! Bilder!!! Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 phase 1`en som du har skal jo ikke ha spoiler da (orginalt) men jeg er jo egentlig enig i att det er penere med.. er egentlig på jakt etter en jeg å.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Gjorde seg med den vingen ja. Hvordan ble det med resultatet da? Ser jo ut som det er like før den velter... :hammer Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hehe:P Har sett mange bilder av R5'er slik som det.. Er de virkelig så ustabile? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg