Gå til innhold

HVEM miste lappen i TR.Heim i kveld??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Er det så ufattelig nøye med HVEM som mistet lappen, ingen av dere ser ut til kjenne karen uansett,----???? så det er vel ikke noe å diskutere i det vide og brede..

Burning på torget i trondheim, i en helg der det blir arr. Hot August Nigths, Street Legal stevne, og div. er jo bare noe en må regne med, Jeg kjenner fyren, og han har stål kontroll, det var ingen fare i det hele tatt forbundet med dette..

Bare en stk sur purk eller to som ikke fikk seg noe med kona dagen før, i tillegg fant de ut at livet deres er jævla kjipt, og noen måtte svi for det. Ikke nok med det, men de innså også at deres mondeo 1,6 CL stasjonsvogn er en kjedelig bil, de følte også samtidig at nå hadde de sjangs til å gjøre et storvarp, og markere seg.. Prioriter heller TYVERI, NARKO, VOLD(BLIND) osv....

NEW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med NEW. Jeg såg hele greia, knipsa bildet like etterpå. Syns ikke det var noe spessielt farlig med den burnouten. Hadde holdt med en tilsnakk. Selvfølgelig dumt å gjøre det når politiet står å ser på. Hørte heldigvis en historie om en polis som var jævla grei også den helga, en fyr som kjørte med neonlys og "hartbeat of america" skilt isteden for reg.skilt, ble stoppa av snuten og spurt om han hadde skilt, da han hadde dem liggende i bilen var alt greit og fikk beskjed om at han bare skulle fortsette med å ha på hartbeat skilta. Sa ikke noe om neonlysa. Alt etter hvem man møter på regner jeg med... :coplight

Member of The Rapid Transit System

----------------------------------

1970 Plymouth Barracuda, 340

1990 Audi 200 Quattro Avant, 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tydeligvis iallefall noe meget intressant med det siden dere har brukt 2 sider å diskutere det...

Er enig Burnouts er fett... ikke kjøre over folk.. . Så man må bare være litt lur, men det er fortsatt litt drøyt syns jeg da å dra fran lappen , de må jo prioritrer litt da... HVor farlig det egentlig var...er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst veldig politisk korrekt det forrige innlegget mitt.

Jo, jeg synes burning i tett trafikerte bygater er tåpelig.

Jeg har også full forståelse for at det er straffbart.

Samtidig skjønner jeg til en viss grad fristelsen til de som har kraftige nok biler til at de kan ta en burnout sånn uten videre. Det er en temmlig overbevisende maktdemonstrasjon, for å si det sånn.

Men hvis man er uheldig og blir tatt for dette lovbruddet får man heller ta den straffen med hevet hode istedefor å klynke over strengt lovverk.

Tipper politiet i USA heller ikke er videre glad i typer som burner i tide og utide?

De som tror alt er tillatt i USA kan jo ta en tur over dit og kjøre litt tulling for å se om politiet kommer og tar dem. Eller stoppe i veikanten å slå lens....

Det finnes faktisk stater i USA som har lovforbud mot å pule kona si bakfra, men det var kanskje litt off topic.. spermie assman

Joda, det er masse idiotiske lover vedrørende bil og bilbruk i Norge. Jeg kjenner opptil flere av dem, siden jeg bygger hot rod.

Men forbudet mot burning er ikke en av de.

Veldig OT da men når vi snakker om låver i usa! i virginia får man 20dollar i bot hvis boxer shortsen eller trusa viser over buksekanten ! ;) belive me ! har sjedd me meG:P

Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter )

MB - 230CE 91Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Jeg slutter aldri å undre meg over amerikanerne.

På den ene siden skal alt være så fritt og opp til hver enkelt, og er det vel også.

Men viser man strikken på boxershortsen eller Janet Jackson viser en stusselig liten pupp på TV. Ja da er hælvete løs!

For noen år siden var store pressgrupper i sving i USA for å stanse salget av noen Barbiedukker som var utstyrt med gravid mage med en bitteliten Barbie-baby inni.

Ankepunktet var at dukkene ble solgt uten en Barbie pappa og dermed kunne gi barna inntrykk av at det var helt ok å være alenemor!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider