CorraDon Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Kunne noen være så snille å lage noe dekor på en corrado? Vurderer å legge noe vinyl, men vet ikke hva! Takk for alle svar! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Vær litt mer spesifikk, eller hva det heter :D Hvor? Hva? Farge på din bil? LIlla? Over hele bilen? bak osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Kom med noen forslag! Tenkte på noe chrome eller lignende, stort eller lite! Tenkte meg å ha noen produsenter som MOMO, Green, sparco, Fk osv og nedover døren, panseret elelr vinduet eller noe... Kanskje D1-stuk hadde vært fett, selv om det er framhjulstrekk;) hehe.. Her er et forløpig bilde, skal se hva annet jeg kan komem med! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Kan sikkert prøve meg, akkurat _DET_ bildet der er litt vanskelig siden lakken er så Shiiny :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hehe, skal se om jeg finner et hvor den ikke er så shiny;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 VM i laaaange bilder?? :Phehe... nice bil btw:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg