Gå til innhold

mange hk er det i denna jævelen?

Ranger emnet


Morten_A

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Getrag 265.

Cøllern hans kjøler jaggu godt nok!

 

Ok. jeg vil å ha ny intercooler snart, men dem jeg har kikka på er så jalla, med uttak / inntak på sidene. Da må man jo ha to 90° bend i endene jo.. og det tror jeg kommer til å bli litt jalla...

 

Slik som denne HER !!

 

Er det noen som har en liknende I/C som den poffs har til salgs, så si ifra... Var det ikke ben are eller noen her som skulle selge en fin en for en tid tilbake da??

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla folkens

har ikke vært på nett på ei uke pga tresking og vallåkra!!!!sorry

det ser ut som euro-1 har svart på det meste her...

242n skal snart i lakkboksen,skal bare rette opp en bulk på høyre hjulbue.

den blir lakkert i bilens orginalfarge.

 

gamle motorn består porta 531 topp med rustfrie ventiler 37,5mm eksos 46mm innsug og k-kam.

95 modell fk bånn blockfilled som er borra opp og stroka b23 veiv til ca 2.5 liter.eagle h-profil stålråder,je race stempel.rustfritt pulssplitt grenrør med separat its pro gate wg,og its gt 58 snurre.custom alu innsug med bmw spjeld og siemens 820 dyser.autronic smc data innsprut.

getrag 265 fra 80 tallet som tåler no jævlig juling må jeg si cheers

3 skiva tilton clutch med hydraulisk utløser.hardy kobbling,2,5"drivverk.true track diff i 1031 aksel.3,73 utv.

 

ble ikke mere effekt enn sistnevt.

ligger ny t5 race kam på hylla,skal inn til vintern pluss ny runde med mapping og benking av motorn.

da passerer vi 500hk...... :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla folkens

har ikke vært på nett på ei uke pga tresking og vallåkra!!!!sorry

det ser ut som euro-1 har svart på det meste her...

242n skal snart i lakkboksen,skal bare rette opp en bulk på høyre hjulbue.

den blir lakkert i bilens orginalfarge.

 

gamle motorn består porta 531 topp med rustfrie ventiler 37,5mm eksos 46mm innsug og k-kam.

95 modell fk bånn blockfilled som er borra opp og stroka b23 veiv til ca 2.5 liter.eagle h-profil stålråder,je race stempel.rustfritt pulssplitt grenrør med separat its pro gate wg,og its gt 58 snurre.custom alu innsug med bmw spjeld og siemens 820 dyser.autronic smc data innsprut.

getrag 265 fra 80 tallet som tåler no jævlig juling må jeg si cheers

3 skiva tilton clutch med hydraulisk utløser.hardy kobbling,2,5"drivverk.true track diff i 1031 aksel.3,73 utv.

 

ble ikke mere effekt enn sistnevt.

ligger ny t5 race kam på hylla,skal inn til vintern pluss ny runde med mapping og benking av motorn.

da passerer vi 500hk...... :drive2

 

Svart på det meste....???

Uttafor du vel!

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lader 1.7bar i turbotrykk,prøvde og jule mere trøkk men k kammen ga for mye baktrykk!!!

så med ny kammen håper jeg og lade gøtt over 2bar uten for mye baktrykk...cheers

 

takker for positiv respons på tidligere innlegg:)

 

som sagt så skal bilen selges med kurant trimma b23et.

for den som er intresert på og kjøpe bilen kan sende pm eller ringe 97670209

skal lage annonse snart på autodb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår