Gå til innhold

Renault 5 styling?

Hermanzen

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Nei var nok ikke meg, holder til i Bergen.

Fikk mail fra han/de som driver cgbmotorsport nå. Var pga ferie og mangel på en av de tre tingene jeg bestilte det tok tid.

Betalte forskudd, kjøpte hvite blinklys foran og på siden. Og "vinduplugger" til bakvinduene...

Så får vel bare vente å se om de noen gang kommer. For å si det slik virker ktec-racing mye mer seriøs enn cgbmotorsport, men så var de litt dyrere på det jeg skulle ha..

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k-tec er seriøse da... det kan sikkert ta litt tid hvis ikke de har alt på lager, men de skal ha ett stort lager og være flinke til å sende...

hva er det du har bestillt da?

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt ganske mye rart.... blant annet KTR 230 hybrid turbo, t3 actuator, big bore turbo outlet, rustfri downpipe, kraftigere pakningsett, strekkfaste toppbolter, luftfilter induction kit, spax understell, intercooler, polyflex foringer til hele bilen pluss en god del små snæx.... de hadde alt på lager men kortet mitt fungerte ikke så jeg må ordne litt på det, må bare innom banken først....men de sa at så fort de hadde belastet kortet ble varene sendt...og det ville ta 5-7 dager før varene var i norge.... blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjøpte ikke grenrør`et da? jeg har så lyst på det :D det ser så fantastisk ut... du får melde i fra om hvordan alt er da.. så får vi se om ikke jeg å må frem med visa`n :D

jeg har bestill fra england før, å da var de på døra dagen etter med budbil...

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk pakken i dag, syns ikke det tok så lang tid da, i og med at det var deler de ikke hadde på lager.... men hvor mye er det frakt fra england kommer på? regner med at alt jeg har bestilt vil veie rundt 20kg, det blir vel flere tusen i frakt detta!! Er det noen av dere her inne som har fått trylla inn noen seriøse hester i bilen da?? Noen som har rundt 200?? Jeg trur at når 200 hest er oppnådd må vel denne lille bilen flytte seg greit.... jeg spurte K-tec om det var nødvendig å bytte stempler/råder for å kjøre 1,5bar, de svarte at de orginale holdt, noen som har erfaringer med at det ikke stemmer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider