Hermanzen Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Fant en svensk side som solgte hviteblinklys/tåkelys osv, men finner den ikke igjen, noen som vet noe om denne? Ellers noen andre sider som har litt småknask til Renault 5? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Her er noen ... http://www.gttuning.com/ http://www.k-tecracing.com/ http://cgbmotorsport.com/ Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livang Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Er det noen av dere som har bestilt varer gjennom K-tech før? Og i så tilfelle hvordan går handelen? forhåndsbetaling med visa regner jeg med, og eventuelt hvor lang tid tar det før varer kommer hjem til norge? mvh livang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Har kjøpt på cgbmotorsport, men er nesten to uker siden og har ikke mottatt noen ting enda :???: Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livang Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 hmmmm....da betaler du med forskudd også regner jeg med.bestilte du stort el? er litt skeptisk til det der jeg, har du vært i kontakt med de over tlf eller bare gjennom mail?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hermanzen, var det din GTE jeg så kjøre ved Grensen i Oslo i dag? Så en GTE med samme farge som du har på avataren. Isåfall, kul bil :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livang Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 er det noen som vet om noen norske firmaer som kan anskaffe gtt deler? svært skeptisk til å bestille over web shop i england og kansje risikere at du aldrig får noen deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Nei var nok ikke meg, holder til i Bergen. Fikk mail fra han/de som driver cgbmotorsport nå. Var pga ferie og mangel på en av de tre tingene jeg bestilte det tok tid. Betalte forskudd, kjøpte hvite blinklys foran og på siden. Og "vinduplugger" til bakvinduene... Så får vel bare vente å se om de noen gang kommer. For å si det slik virker ktec-racing mye mer seriøs enn cgbmotorsport, men så var de litt dyrere på det jeg skulle ha.. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livang Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Vi jeg får vente å se, nå er jeg jævla spent!!! Har handla for nermere 20 000 nok nå som jeg har betalt på forskudd fra visa til k-tec, jeg har vært i dialog med dem over tlf og de virker seriøse, men man har jo ingen garanti for at alt kommer fram....hmmmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hva er det du har kjøpt ? Alt som de har? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 k-tec er seriøse da... det kan sikkert ta litt tid hvis ikke de har alt på lager, men de skal ha ett stort lager og være flinke til å sende... hva er det du har bestillt da? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livang Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Jeg har bestilt ganske mye rart.... blant annet KTR 230 hybrid turbo, t3 actuator, big bore turbo outlet, rustfri downpipe, kraftigere pakningsett, strekkfaste toppbolter, luftfilter induction kit, spax understell, intercooler, polyflex foringer til hele bilen pluss en god del små snæx.... de hadde alt på lager men kortet mitt fungerte ikke så jeg må ordne litt på det, må bare innom banken først....men de sa at så fort de hadde belastet kortet ble varene sendt...og det ville ta 5-7 dager før varene var i norge.... blir spennende!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 du kjøpte ikke grenrør`et da? jeg har så lyst på det :D det ser så fantastisk ut... du får melde i fra om hvordan alt er da.. så får vi se om ikke jeg å må frem med visa`n :D jeg har bestill fra england før, å da var de på døra dagen etter med budbil... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 fikk pakken idag. Så brukte ikke lange tiden etter eg fikk mail av han. Du som er "rune" inne på GTT siden? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livang Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Så du fikk pakken i dag, syns ikke det tok så lang tid da, i og med at det var deler de ikke hadde på lager.... men hvor mye er det frakt fra england kommer på? regner med at alt jeg har bestilt vil veie rundt 20kg, det blir vel flere tusen i frakt detta!! Er det noen av dere her inne som har fått trylla inn noen seriøse hester i bilen da?? Noen som har rundt 200?? Jeg trur at når 200 hest er oppnådd må vel denne lille bilen flytte seg greit.... jeg spurte K-tec om det var nødvendig å bytte stempler/råder for å kjøre 1,5bar, de svarte at de orginale holdt, noen som har erfaringer med at det ikke stemmer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg