Odd Slette Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hei! Det blir DB-Drag konk. hos Slette`s Auto Hi-Fi Lørdag 27.8.05 kl.11.00 - ?? Oppmøte fra kl.9.30. Og det blir DB-Drag konk. Lørdag 24.9.05 kl.11.00 - ?? Oppmøte fra kl.9.30 Det blir ingen mulighet for lading pga. har for få og for små kurser i butikken. Men hvis det kommer noen X-Tream biler så skal vi nok få til noe. Adresse : Hønegaten 48 3513 Hønefoss Tlf.nr. : 321 24 205 Mobil : 906 71 151 Butikken ligger på H.side på innfartsveien inn mot sentrum og på V.side når man kommer fra sentrum. Send gjerne ett svar her om du kommer, slik at vi vet sånn ca. hvor mange som kommer. Mvh Odd Slette`s Auto Hi-Fi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Er ikke dette samme dag som EMMA i Oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Er ikke dette samme dag som EMMA i Oslo? Hei! Stemmer det........ EMMA har konk. i Oslo den dagen, men dette er DB-Drag konk. Så da kan de som vil spille høyt. møte opp hos meg......... He He He Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Det er dB Drag Racing konkurranse på SØNDAG i Oslo...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 får aldri for mange konkurranser ;) :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Får kanskje få henta det nye anlegget da og begynne å bygge littegrann :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Får kanskje få henta det nye anlegget da og begynne å bygge littegrann :D Hvordan går det med Panda bygget ?? Hva blir det i bilen ?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hvordan går det med Panda bygget ??Hva blir det i bilen ?? Mvh Har ikke begynt enda siden jeg ikke har fått henta det nye utstyret. Men det blir: Pioneer DEH-P80MP (kommer litt senere grunnet tomt lager hos pioneer) Pioneer PRS-D5000SPL (2 stk monoblokker) Pioneer TS-W5000SPL (1 stk 12" sub) 2x95mm2 strømkabler bak Nytt Stinger dB2 batteri kommer også, men rekker nok ikke det før Hønefoss, vi får se :) Blir morsomt å se hva jeg klarer å få til hvertfall.. Hvordan går det med caddyen da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Det er dB Drag Racing konkurranse på SØNDAG i Oslo...... når og hvor blir dette a? dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 når og hvor blir dette a? dani Hei! Sjekk det ut på http://www.dbdragracing.no og under forumet, så står det hvor og når. Det skal være på Aker Brygge, foran (el.bak) Rådhuset. Kommer til å bli kult. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hvordan går det med caddyen da? Hei! Holder på med siste mont. nå, så vi får se om det funker. Ble 4x10" i stedenfor 18", De ble litt store i Caddyen. Fikk for liten kasse og alt for liten port. Måtte bygge ut ganske mye (Var egentlig ikke planen), så fikk ikke plass til stolene og ryggen ble ganske rett. Men nå er det mulighet til å mont. i vanlige stoler. Bare jeg får litt tid til å gjøre ferdig det siste, så regner jeg med at den er klar til helgen. Har ikke mont. noe frontsett ennå. Er ikke ferdig med dashb. ennå. Men det kommer. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg stiller nok en mann både i hønefoss og oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hei! Høres fint ut. Noen flere som kommer ?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hei! Høres fint ut. Noen flere som kommer ?? Mvh Jeg kommer nok desverre ikke, verken på hønefoss eller oslo.. Har fortsatt noe av anlegget i rest, som f.eks sub, som er en vesentlig del å ha :P Har fortsatt det gamle anlegget da, men er ikke aktuellt å prøve og feile med de subbene når jeg likevel skal ha nytt anlegg.. Men lykke til alle sammen ! :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hei! Hva med å samle poeng til Finalen ?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg