Zetec Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Odd Slette skrev: Hei! Hva med å samle poeng til Finalen ?? Mvh får jeg nok så får jeg nok, hvis ikke kommer det vel en finale neste år også.. Jeg har nok poeng, men det er med astraen, men kan forsåvidt stille i NM med den også ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Grunnet innbrudd i bilen ser det dårlig ut for at det blir konkuranse på meg til lørdag:( , men skal prøve å få lappa bilen sammen til konkuransen på søndag i oslo . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest endorfun Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Dynabel-golfen ble såvidt ferdig til søndagens db-drag på aker brygge. og etter 2 ikke så imponerende prøvespillinger og litt mer fiksing ble det jammen med en 1.plass :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg