Gå til innhold

bremseproblemer

ulagutt

Anbefalte innlegg

Hei,jeg har følgende problem:

Stemplene i caliprene vil ikke gå tilbake etter bremsing,har byttet calipere uten at det hjalp,må jeg da bytte hele bremseservoen eller holder det med pumpa som sitter i forkant av servoen?Kanskje noen har noen andre tips om åssen jeg skal få det til!Bilen det gjelder er en accord 2.0 EX -87 mod!

Siden bremsepedalen virker normal så regner jeg med at det ikke er noe feil med servoen!

Så fort jeg letter på lufteskruen så slipper klossene skiva,så det må være et eller annet som gjør at trykket står konstant og trykker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår