ZyPreXa Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jeg ser i diverse poster her på Laurel-forumet at det er flere som har montert effektanlegg på bilen. Jeg lurer på om de som har gjort dette, har lyst å si hvor de fikk tak i disse, evt deler til bygge et. Sist jeg sjekket gikk eksosanelegget mitt i en slags L, og da virker det som om det er vanskelig å finne komplette anlegg som bare monteres rett på uten noen modifikasjoner. Har tenkt å kjøpe et enderør(tupp), men det syns jeg blir litt fjortissakti... (Laurel 2.4E SLX) Edit: Ser rundt på andre forum at det er svært vanskelig å skaffe nye komplette eksossystem, men at noen bruker Ford Scorpio sine og modifiserer de littegrann. Noen som har erfaringer eller andre tips om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Det finnes vist et selskap som heter Svendsen eksos eller lignende som ordner/bygger alt fra endepotter til komplette system, men det koster da litt(usikker på pris). Laurel er en knalltøff bil. Vurderer en slik som førstebil til å ha over vinteren nå! Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 lyst til å selge bilen din? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyPreXa Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Beklager, er nok ikke til salgs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 hehe, den er grei. noen bilder av den da? specs? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyPreXa Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Tenkte jeg skulle legge ut bilder på en annen tråd, men kan vel legge de ut her også : Specs: Nissan Laurel 2.4E SLX 1987 128HK (noe mer?) Jeg skal vaske hele bilen(+boning osv), rette opp skadene bak på fangeren, lakke litt her og der, få K&N filter, evt effektanlegg, sote vinduene(muligens sølv soting. Noen meninger?), sportsgitter og kurvelys Det er isåfall planene mine... Må bare begynne snart:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Kan ikke direkte uploade nei. Dropp sotinga av vindu så høres resten bra ut ;) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyPreXa Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Får se om jeg drpper det, men må nesten teste for å se hva som blir finest... Tenkte å kjøpte grønn soting, siden bilen min e grønn... Men det ser jeg, teste med og uten skal jeg isåfall Edit: Linker til bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Skal du sote må det bli sort/grå...... ellers blir det bare harry. Anngående effektannlegg, bygde jeg det av simons rør og potter..... To av de runde pottene som man ser igjennom, en på ca 30cm og en på ca 40cm tror jeg..... og kjøpte ca 3m rør i 2,5" som jeg kappet til og sveiset til + rørbøyer o.l. var litt dritt å få det bra over bakakslingen. Ble MYE lyd cheers Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg