devileh Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hvor ble det av det norske FormulaD egentlig? Har liksom ikke hørt noe om det. Fikk ingen svar på email heller. Noen som vet noe om dette? ^^ Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 er vel fortsatt for få og for lite utbredt for å få en vellykket sesong .. hvertfall hva jeg mener :P svenskene trenger trening og finnene trenger .. mye trening :P og jeg .. jeg trenger JÆVLA mye :P oig en bil som kan brukes :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Begynner jo å ta seg opp mtp antall folk som drifter og ikke bare tar seg en powerslide i ny og ne. Kanskje det kan bli noe å satse på fra og med neste sesong? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg