jumbo12 Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hei igjen!! Nå er det tid for litt anlegg i Poloen og i den anledning hadde jeg tenkt til å demontere dørpanelene og lage til for høytalere. (Bytte de fremre og sette i 2 bak) :dj Kikka litt på dørene og så at det på fremdørene var en skrue som holdt dekslet på plass. (Denne var derimot umulig å få løsnet, så får se om jeg borrer ut den om det blir nødvendig :hammer ). Men dørene sitter vel bare klipset fast uten om den ene skruen på fremdørene? Er det bare å røske ut dekslene eller er det noe spesielt knep å bruke? Mvh Han fra åsen Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jaja, var jo voldsom respons her da!! Har nå ihvertfall fått demontert dekselet.. Det var egentlig veldig lett: Bare å bruke skrutrekkeren på to deksler rundt dør håntaket, fjerne to skruer å nappe av hele fille dekslet. Eneste problemet nå er at jeg ikke får tatt det av, for har enda ikke skjønt hvordan vindus sveiva skal demonteres! Men regner ikke med at det er noe voldsom respons i fremtida så tar jeg baufila :fire: Takker for all hjelp jeg kan få, hvis noen vet noe Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er det bare en halvåne klips eller er det no skruer bak vindus sveiva ? alacocaina Noen som vet ??? Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har ikke så mye peil på 6n2, men hør med BMK på nordicpolo.com. Har ikke hatt sveiv på mine 6n, men mener å ha hørt at man må klemme inn panelet litt så er det enellerannen måte å ta av sveiva på.. No man må stikke inn elno.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har ikke så mye peil på 6n2, men hør med BMK på nordicpolo.com. Har ikke hatt sveiv på mine 6n, men mener å ha hørt at man må klemme inn panelet litt så er det enellerannen måte å ta av sveiva på.. No man må stikke inn elno.. Okay, thx for responsenen, men tror da poloen min er en 6n! Har pressa inn for å kikke men ser ikke noe løsning på det. Får høre om noen veit noe på nordicpolo.com da. Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 om det er bilen din i avataren din er det en 6n2.. Den som kom fra 2000- Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 i min 6n2 sitter d en skrue øverst på siden av d originale høytaler dekselet inn mod flatsiden der hengslene henger(øverst i høyre hjørne,trenger et kort stjerne jern der ellers er d kun klips rundt d hele.pleier å begynne me å rive d av oppe med vindue nå d er rullet helt ned.har el. ruter så vett ikke hvordan d funker med å få av heis hanken..lykke til! :pray Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 om det er bilen din i avataren din er det en 6n2.. Den som kom fra 2000- Det er bilen i avataren, men detstår 6n i vognkortet da!!! men har ikke så god peiling på den slags jeg så? Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Nå er deksler demontert! Takker for hjelp, men har fått endel fantasifulle innspilll. Sveiva satt kun med en skrue innafor et deksel som en kamerat av meg nappa av for meg! Følte meg dirrekte dum i og med at gutten ikke lærte seg hva en felg var før i forrifjor :hammer Mvh Han fra åsen Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Heh, det er nå en ting. Jeg måtte belære en kamerat om hva målene på en felg betydde, som i 17x9, og dekkdimensjoner, altså 195/40-17 foreksempel. Når gutten tross alt har hatt bildilla i mange herrens år så skulle man tro de visste slikt, men den gang ei ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Bare legge inn ett bilde jeg av hode bryet jeg da! På vindus sveiva er det et deksel utenpå som er lett å vippe ut og bak det sitter det en skrue. Dekslet på håntaket er også bare å vippe ut, bak der sitter også 2stk. skruer som pilene indikerer! Da er det bare å skru av låse tappen og nappe av dekslet! Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg