HolkestadRacing Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Er det mange som skal på Våler treff 24-26 mai?? Noen som vet om det kommer gromme biler:D :D ?? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 ingen gromme biler i år har jeg hørt........ såklart det kommer mye folk og mye gromt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Håper jg har bilen på veien til da, men frykter at det skjærer seg, det gjør det ALLTID!!!!!! :( Men om kjerra er klar blir det bånn gass fra start til mål!!!! :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 san det skal ver:D :D :D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Tiden er knapp... Nå har jg iallefall vært å henta turbo, så da er det i boks. :D ps. den er STOR , iallefall dobbelte av den gamle! hapyhappy Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by G60Turbo Tiden er knapp... Nå har jg iallefall vært å henta turbo, så da er det i boks. :D ps. den er STOR , iallefall dobbelte av den gamle! hapyhappy BILDE DA !!! :D Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 kan love deg det kommer mye spessielt...hverfall 3 verstingbiler med ekstremt mye carbon og gamp...husk og at de som har meldt seg på vi menn kåringen av årets gatebil er pliktige til å stille på dette treff... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Kanskje jeg kommer trillende? :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Jeg kommer uten tvil med BMW'n... Innen denne tid MÅ jeg være ferdig med bilen, og ha vært hos Arild Ruud til bremsing.... Datasprut/tenning er under installasjon, og nye grenrør snart ferdige! www.bmwpower.no Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by Larsern BILDE DA !!! :D Det kommer! Veier 8kg... den gamle veide 3,2kg... :D men den er ikke SÅ stort da, er jo bare en liten motor det skal på..... Ser ut til at jg skal rekke det til gatebil, kanskje ikke med full effekt da men iallefall kjørende for egen maskin... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondafan Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 kanskje jeg kommer en tur hvis jeg får perm Siter Vil ha S14a X `93 Honda del sol X `86 Passat Combi :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 har ikke så grom bil,meeen jeg kommer (for å glane på dam...EEEEH biler!) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Håper på å komme med en "ferdig" Cossie Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Jeg skal ihvertfall dit... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by Larsern BILDE DA !!! :D here u go..... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg