suggen Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by G60Turbo here u go..... :D Blakk etter kjøpet ja? hadde bare en femtilapp igjen??:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by HolkestadRacing Er det mange som skal på Våler treff 24-26 mai?? Noen som vet om det kommer gromme biler:D :D ?? Jeg skal dit, om jeg får fri :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 skal dit, men har ikke no grom bil, noen må jo stille med kjipe orginalbiler også, det blir vel bare meg vel :) med uflax på levering osv stiller jeg med eneste usenka/stiva bil på gatebil, enda en gang :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 kommer oppover i kanoen for å titte litt på:D :D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 klart jeg skal. vet bare ikke med hva ennå.... HÅPER at den jævla bilen er klar til dagen. om ikke så låner jeg noens bil. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by G60Turbo here u go..... :D Hvilket merke er turboen? Ser ut som om det står Hiroshima eller noe... :D Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Larsern: Hva står det på den i avataren din da??? Er ikke en Hiroshima/Nagasaki Ver 3.75 turbo nei, men den utløser like mye energi som en A-bombe... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by suggen Blakk etter kjøpet ja? hadde bare en femtilapp igjen??:D nei, den var faktisk lånt den femtilappen.... helt blakk var jeg.... ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by G60Turbo nei, den var faktisk lånt den femtilappen.... helt blakk var jeg.... ;) ja særlig, du har forfalsket den du!!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg