golfnos Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hvordan virker dette?? og hvor får man kjøpt?? gjerne link til en nettbutikk med priser.. Hvor mye vil jeg trenge for å dempe ned en golf 3?? Er det bare legge på med varmlufts pistol?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Dette virker absolutt bra! Jeg har det i dørene mine og i hatthyllen! Absolutt å anbefale! Hvor mye du trenger kommer ann på hva du skall... hvilken bil, hvor kraftig annlegg du skall inn med og plaseringer osv... Det er bare å legge det på å varme det med varmepistol ja. Det selges vell rundt om på diverse nettbutikker... :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Autod.no selger noe som jeg syns er mye bedre enn BB og de andre jeg har prøvd. Denne asfaltmatta er så myk og smidig at du ikke trenger varme for å legge den. Koster ca det samme som BB tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Autod.no selger noe som jeg syns er mye bedre enn BB og de andre jeg har prøvd. Denne asfaltmatta er så myk og smidig at du ikke trenger varme for å legge den. Koster ca det samme som BB tror jeg. Fant ikke den matta hos autod.no jeg.. Kunne du postet direkte link? :) Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Fant ikke den matta hos autod.no jeg.. Kunne du postet direkte link? :) Den ligger ikke på nettsiden hans, du må bare ta en telefon til han å høre. Kan hvertfall love deg du ikke blir skuffet over kvaliteten på produktene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Er det snakk om slik DynaMat? eller noe i den duren? sånn sykelig tynn matte som visst nok funker som bare det? :) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Er det snakk om slik DynaMat? eller noe i den duren? sånn sykelig tynn matte som visst nok funker som bare det? :) Den er ikke veldig tykk nei, så kan nok sikkert ligne på dynamat og andre varianter. Har brukt denne i bilen min og er kjempefornøyd, så det er bare å ringe Anders å høre om ha har noe igjen på lager:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Har 14m2 Pylemat liggende jeg ;) burde holde det... Men hva slags frekvensområde demper BB? For mine Pylemats demper...skal vi se...var vel 30-225Hz eller no tror jeg.. Hva må jeg dempe med for å dempe videre oppover i frekvensområdet? Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Den er ikke veldig tykk nei, så kan nok sikkert ligne på dynamat og andre varianter. Har brukt denne i bilen min og er kjempefornøyd, så det er bare å ringe Anders å høre om ha har noe igjen på lager:) Er det STP matta du mener?, som kommer i plater 60x90cm, akkurat støydempa mesteparten av bilen, denne fungerer Kjempe bra, meget lett og legge og veldig tynn, 3mm trur jeg :) Send mail eller lingnende til anders (autod her på forumet)! Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Er det STP matta du mener?, som kommer i plater 60x90cm, akkurat støydempa mesteparten av bilen, denne fungerer Kjempe bra, meget lett og legge og veldig tynn, 3mm trur jeg :) Send mail eller lingnende til anders (autod her på forumet)! Jepp, er det den heter ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Jepp, er det den heter ja:D Trenger ikke varmepistol eller no :), og den matta sitter faan meg GODT. Bare vaske litt først! Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Trenger ikke varmepistol eller no :), og den matta sitter faan meg GODT.Bare vaske litt først! Hva betalte du for mattene? Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Brukte ikke varmepistol jeg heller på brownbread selv om det er anbefalt!! Får det f*en ikke av igjenn fordi! ikke sjangs i helv***e!!! :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Det ligger priser på Soundtek.no... :) Mattene er gull å jobbe med!! Har brukt både den tynne og den tykke... Måtte en del varme til på den tykke, men... Anbefales sterkt!!!! :thumb Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Det ligger priser på Soundtek.no... :) Mattene er gull å jobbe med!! Har brukt både den tynne og den tykke... Måtte en del varme til på den tykke, men... Anbefales sterkt!!!! :thumb Takker! Hva bør jeg bestille for å legge i dørene på min A4? - Vibroplast M11pakke - Vizomats MP (3.5) - Bitoplast A5 - Bitoplast A10 - Splen 3004 - Splen 3008 Ser at Bitoplast og Splen bør legges utenpå Vibroplast, men er dette nødvendig? Hvor mye trenger jeg sånn ca til alle fire dørene? cheers Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg