Gå til innhold

BMW 320I e30... godt kjøp?

Ranger emnet

jossa

Anbefalte innlegg

hei..

er blitt enormt interesert i e30

fant en 87 mod e30 i nærheten av meg.. å den er i ok stand som jeg kan se det.. me endel rust å sånt.. men! så lurer jeg på er den 2l motoren noe gøy?

seff det går nokk.. men er den noe futt i? har noen noe tekniske data på den?

å er den "trimme" venlig..

anbefaler DU å kjøpe en 1.8 eller 2.5 i steden for? har hørt 2.3 er dårlig holdbarhet på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

med tanke på kjøreglede, er 325i e30 ABSOLUTT å anbefale. men 325 bruker en god del mer bensin. 320i er et mer fornuftig alternativ man kan ha det mye moro med. konklusjonen er da= ha det gøy, velger man 325i. ha det gøy uten å svi av alt på bensin, velger man 320i. en ting er ihvertfall sikkert. få deg en med 6`ern.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja .. mange har sakt det.. må være me 6er.. å så snakket jeg med en som mente på at 1.8i var mye lettere å kjappere osv..

blir så forvirra .. :P

btw. du vet ikke prisen på et fjerbein forran? hellothere

har en på hånda.. men dem må mekkes litt på først...

jaja.. er det noen sjekpungter som må sjekeks før man kjøper den? altså MUST som må undersøkes (feller på e30)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. snakka me fadern.. han er skeptisk til alt som er tysk :P

å han mente på at det ikke var noe å satse på.. han mente på at det ofte var dårlig behandla osv..

la merke til på toppen at det var endel svette.. å det var å endel oljesøl på motoren som jeg ikke helt likte.. er dette tegn på vannsjøtsel eller er bmw fæl på olje siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider