audioteam Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Tenkte legge ut eget bilde på avatar og lurer på om det er bare utvalgte som kan gjøre det? Virker som den funksjonen er låst hos meg . Men er jo ikke godkjent :) kan jo være grunnen . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Tenkte legge ut eget bilde på avatar og lurer på om det er bare utvalgte som kan gjøre det? Virker som den funksjonen er låst hos meg . Men er jo ikke godkjent :) kan jo være grunnen . Mvh Zetec er jo ikke godkjent og da... men han har avatar... hm... merkelig... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Har vel provosert noen i teknikken :) jeg får ikke velge avatar i mitt kontrollpanel Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 haha latterlig.... juhu vi er en gjeng datanerder som ikke tåler å bli prata til ... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Tipper vi flytter denne til Ris, Ros og forbedringer, samtidig som jeg sender ballen videre til Dr_S. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Flere som sliter med dette? No affence CrZy_T men.... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Er jo latterlig om nån stenges ute fra avatar delen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg