HQ350GTS Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Noen som har byggd om til servo ? Har en gti 91 mod som jeg gjerne skulle hatt servo på mye arbeid eller er det en "bolt on" sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Noen som har byggd om til servo ? Har en gti 91 mod som jeg gjerne skulle hatt servo på mye arbeid eller er det en "bolt on" sak så fremt du har alt du trenger så er det mer eller mindre bolt-on ja Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 ka e prisen på nokka sånnt da? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 ca 1500 får man dette for Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Noen som har byggd om til servo ? Har en gti 91 mod som jeg gjerne skulle hatt servo på mye arbeid eller er det en "bolt on" sak har bygd om til servo på min 86 mod golf.. ligger en guide på hvordan du gjør det på tråden min ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQ350GTS Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Takker for svar da er det bare å lete opp delene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg