Gå til innhold

Friberg: Ford Mondeo 97 - Prosjekt gubbebil

Ranger emnet

fribbern

Anbefalte innlegg

• Svar 329
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Bra jobba :) Er sjelden jeg gidder å lese en så lang tråd, fra start til slutt.

Noen ideer:

Grillen: Få tak i sjablong med ford logo og lakker den inn i grillen i en eller to toner mørkere grå enn det det er nå.

Og kanskje ikke krom list rundt grillen, men det er smak sak og som sagt før, det er din bil for pokker :)

Når det gjerlder styling, se litt mot nyere Focus og Mondeo som er bestilt styla. Veldig råe men samtidig diskre.

noe sånt, men med netting: http://www.msdesignuk.com/show/ford/Mondeo/sedlarge1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne prosjekt tråden veldig godt! Fulgt med deg fra starten av men har ikke fått sumlet meg til og gi deg en kommentar tils nå, og jeg håper dette hjelper på pågangs motet ditt,så vi kommer og se mye fra deg...! Arbeidet ditt er fullført og vellgjordt!

Selvgjordt er alltid vellgjordt! Likte den kommentaren du skrev; vet vi ikke hvordan vi gjør det, da bare prøver vi :D Minner meg om da jeg står å klør meg i hue da jeg har holdt på med mitt prosjekt om du kan kalle det, det med proben hehe:thumb

Smart det med lydisoleringen, bassene og 'guvlet' med forsterkerene er så utrolig pent! Hva blir det neste?? Blir vel opp til fantasien det tenker jeg?:hello:

Vet vi ikke; så bare prøver vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer veldig lite med bilen for tiden. økonimien setter en stoppe for det.

Ser ut til at jeg skal selge bilen nå. Betaler meg i hjel på forsikring på bilen, derfor skal jeg skifte den ut med en møkka bil, som ikke koster så mye.

Har også kjøpt meg MC, og den tar jo også sin del av pengene.

Men husk det, at ved en ny bil kommer et nytt prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endeligt lest igjennom 21 sider;) mye bra her. Liker at du støper alt selv. Leste aldrig hvordan motor som sitter i denne mondeon?

Jeg leste meg til at du skulle lakkere i rustene tromelene svarte,??? den var i fjor vinter??det må du få gjort.så synes jeg du skulle få lakkert "alu nettinggrillen! SVART hadde det mye bedre ut. Det blir litt jall med engangs grill grill ;) ellers ser alt veldigt bra ut!

mvh

Christopher

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si at dette blir dritbra:thumb

øyelokk på lyktene er lov så lenge de stenger for noe av lyset...

Vet ikke helt hva jeg skal si om planene for fangerene dine, ville ikke hatt det så kantete, siden mondeoen er så rund i formene som den er så tror jeg det bare vil se litt feil ut. Du burde heller gå for luftinntak som er litt rund i kantene. Men det er nå bare min mening,, jeg synes alt du har gjort hittil har blitt kjempefint, og jeg syns det er kult at alt er kustom:respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider