Gå til innhold

Film: Bilmekaniker/Baudatreff Rudskogen 12.08.05 by Supraguy

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Her kommer filmen min fra treffet på Rudskogen. Veldig bra treff! Mye kul kjøring. :) Håper dere liker filmen. Kommentarer på hva som er bra og hva som kunnet vært bedre hadde vært fint!

Filmen er på 180mb og 10 min (høyreklikk/lagre som) http://film.df.durnk.org/2005/Bilmekaniker_12.08.05.avi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamt over synes jeg filmen var fin jeg :)

Kanksje litt mye filming fra slakter'n, men det er jo så slitsomt med all den gåinga :D

BTW, overrasket over at du ikke hadde mer footage av de to Supraene, medt tanke på nicket ditt :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. bra film det.

Som han andre sa også, kanskje litt mye filming i slaktern? for når jeg ser på film og er litt for mye filming på ett sted så synes jeg liksom at det blir så mye av det samme hele tiden. og kan da bli litt fort kjedelig.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamt over synes jeg filmen var fin jeg :)

Kanksje litt mye filming fra slakter'n, men det er jo så slitsomt med all den gåinga :D

BTW, overrasket over at du ikke hadde mer footage av de to Supraene, medt tanke på nicket ditt :)

Takk! Er enig der. Ja fikk filma veldig lite av bilene på utstillinga. Veldig synd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig film :D

Men den derre blå sx`en .. så mye turtallsperre kan vel ikke være heldig eller?

er ikke så farlig , motorn skal bare holde ut sommern uansett om jeg har skjønt rett så skal det bygges/renoveres ny motor..

-supraguy- : ja var morro å få kjøre mot den andre bilen siden den er såpass likt satt opp... men det skiller fortsatt mye i ladetrykk da. jeg lader 0.8 han lader en god del mer..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre. Var kult og se de kontraene dine. ;) Kom på flere treff så skal jeg prøve å få filma.

Fikk da til noe, selvom det ble noen snurringser :)

Jeg kommer på alle treff jeg kan, må bare fikse meg noen banefelger jeg kan bruke bak :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider