Gå til innhold

Hva syns du er det ultimate bilspillet??

Ranger emnet

momo

hvem er det ultimate bilspill??  

76 stemmer

1. 1. hvem er det ultimate bilspill??

• Gran Turismo 3
      2
    • Gran Turismo 4
      17
    • Forza Motorsport
      18
    • Live For Speed
      17
    • Enthusia Professional Racing
      3
    • Need for Speed serien
      11
    • Annet
      9

Anbefalte innlegg

har heller ikke prøvd alle, men utfra de jeg har prøvd og det intrykket jeg har fått sier jeg foreløbig, definitivt live for speed. det er det spillet med mest realisme jeg har spillt. og at det er supert og drifte der gjør det jo ikke noe dårligere. bare gleder meg til tweaken til S2 kommer. da blir det fullt drifting oppsett og 350 - 450 hk og rekkesekser. og fet dekkdim. :D

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran Turismo 4 har mest biler, mest baner, mest race, mest "Racing" med Le Mans 24 timmar, JGTC, DTM, WRC, Grupp B Rally, Nürburgring 24 timmar... Har mye dette spillet. Men Forza er jo drit bra det med, med Porsche og Ferrari, Damage. Need for speed (Underground) er helt DRIT DÅRLIG !!!! Burnout 3 har mest action och roligt, men 0 % realism... Gran Turismo 3 er jo drit bra det med, men GT4 er så mye bedre... De andra har jeg ikke provat så jeg vet ikke...

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen her som husker et gammelt spill som heter Gearhead Garage(tror det skrives sånn)? Der skulle du bygge opp biler som var ødelagt og gjøre en del ting med de. Husker ikke helt hvordan det var, siden det er noen år siden jeg har prøvd det. Men det var ganske kult. :D

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forza.. Ingen problem å velge det en gang.. Hadde jeg hatt ratt til PC så er det godt mulig at LFS hadde blitt det mest korrekte svaret.. Men Forza er en del lettere etc, ihvertfall ifra å styre med mus på LFS.. GT serien har tapt seg etter min mening. Og Burnout etc er ikke no særlig...

Men noen som vet om ett bra ratt til Xbox? Finnes Logitech Driving Force Pro til xbox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider