Gå til innhold

Ny spiller, noen pioneer eksperter?

Ranger emnet

Cchris

Anbefalte innlegg

alacocaina hm nå ble jeg skremt.... gikk ut for å finne den funksjonen... og vips... nå finner jeg den ikke igjen !

Jeg VET jeg har skrudd den av før men så har spillern ligget å støvet ned en stund pga at jeg venter på ny bil...monterte den i firmabilen på mandag og tenkte ikke noe mere over det.. men nå finner jeg altså ikke ut hvordan en skrur av pipinga... satan :fire:

hehe.. nei nettopp. Har bladd igjennom den func. knappen en del ganger, men ikke funnet noe.

PerryZaphire: Si fra hvis du finner ut av det. Gjerne før jeg blir gal! :hammer

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. nei nettopp. Har bladd igjennom den func. knappen en del ganger, men ikke funnet noe.

PerryZaphire: Si fra hvis du finner ut av det. Gjerne før jeg blir gal! :hammer

Holder på :) merkelige greier... er sikker på at jeg har skrudd av den pipinga før... 100% liksom.. var det ikke en fyr til i denne tråden med 7600 som hadde gjørt det og?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perry, hvis du tenkte på "warning tone" så er ikke den til "pipipen" men den er til varsel tonen for RDS funksjoner. Til den menyen kommer ved å slå av spilleren også holder du funskjons knappen inne i ca 5 sec. dette gjelder for P77 vel og merke....

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å slå av pipinga på 7600.. Men noen som vet om det går an å slå av at den bytter farge på displayet av og til? Er sort/blått til vanlig, så av og til blir det hvit/blått. Er dritirriterende når man kjører på kveldstid.

Hatt flere pioneer spillere med den dritten der... går ikke å skru av :(

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig går det å slå det av.

Synes du OEL displayet "gjør for mye ut av seg"?

Nyere bilstereo modeller med OEL-display er utstyrt med skjermsparer.

Displayet vil etter ca. 30 sek. begynne å reversere hvert 10 sek.

Skru av spilleren med "source" knappen.

Trykk deretter på tallet 5.

Funket på min 7600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo da, det gjør det!! Som Tl-audio skriver: Har dere ikke instruksjonsbøker?? Følger med alle pioneerspillere. Tillogmed på norsk.

Kan være enig i at Pioneer kan ha noen litt kryptiske undermenyer.

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider