Gå til innhold

Ny spiller, noen pioneer eksperter?

Ranger emnet

Cchris

Anbefalte innlegg

Har to kompiser med samme spilleren og begge har samme problemet. Min er faktisk den minst følsomme av disse. En er helt håpløs, klarer nesten ingen litt brukte mp3 plater. Og hvis jeg brenner en ny plate (brenner med lav hastighet slik at ingen kan klage på det) så funker den først og når den har surra inni spilleren noen dager begynner den å hakke selv om den ikke er tatt ut en eneste gang! og er ingen merker på den heller.. Synd for dette er ellers en fantastisk spiller..

Men Alpine neste gang :)

Har ikke opplevd det selv noen gang og har aldri hørt om noen med det problemet.... første grunnen til at jeg likte pioneer i mine yngre dager var at det var veldig fin ang. hakking... selv om jeg kjørte "rally" på skogsveiene så hakket den aldri...

Selger du 8600en etterhvert så send meg en pm da :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har to kompiser med samme spilleren og begge har samme problemet. Min er faktisk den minst følsomme av disse. En er helt håpløs, klarer nesten ingen litt brukte mp3 plater. Og hvis jeg brenner en ny plate (brenner med lav hastighet slik at ingen kan klage på det) så funker den først og når den har surra inni spilleren noen dager begynner den å hakke selv om den ikke er tatt ut en eneste gang! og er ingen merker på den heller.. Synd for dette er ellers en fantastisk spiller..

Men Alpine neste gang :)

Hei. Har hatt akkurat samme spilleren selv og har pleid å få problemer at når den blir varm (har blitt brukt noen timer i strekk) så begynner platene å hakke, den bruker lengre tid på å skjønne om det er MP3 eller AUDIO osv. Lever den inn. Dette er reklamasjons sak.

Har og opplevd på 2 av disse at frontpanelet plutselig slutter å gå ned når du ber den spytte ut cd'en.(Software feil) Reklamasjon dette og.

C20LET, let the power heal your soul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle 8600 jeg har vært borti har dette problemet.. Og platene hakker med en gang. Skal ikke starte noe Pioneer vs. Alpine diskusjon, men syns Alpine lyder bedre enn Pioneer :) Og vi er rimelig OT nå :P

Har personlig aldri fått sjangsen til å teste noen av alpines 3500-6000krs spillere derfor har jeg ingen mening om det...

Og som sagt... skal du selge 8600 en gang så sleng en PM til meg med en gang. :) er du snill hehe

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider