gullfisk Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Driver å pusser opp min civic 89 modell. Sliter litt med rusta. Men tenkte at når jeg først er i gang med å ordne den, så kan jeg jo kanskje koste på meg litt styling. Men å finne styling til en gammel civic var ikke så lett som jeg trodde. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i det? Siter Honda civic 89'modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johgla Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 http://forum.club-honda.org/ meld deg inn her og du får helt sikkert svar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 http://www.streetdesign.no/ tru dæ æ no der. el så finn du no garantert i usa og tyskland Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondie Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 powerzone har det meste Siter Civic VTi (solgt) Del Sol VTi (solgt) BMW e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullfisk Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 På streetdesign.no fant je mye bra. Men vakke akkurat billig :hammer Men sånn er e vell bare.. Siter Honda civic 89'modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullfisk Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Noen som veit hvor jeg får tak i m3 speil som ikke er altfor dyre. Vil helst ha svarte. Tror det kan passe best til bilen min, siden jeg har sølvfarget bil. Siter Honda civic 89'modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Noen som veit hvor jeg får tak i m3 speil som ikke er altfor dyre. Vil helst ha svarte. Tror det kan passe best til bilen min, siden jeg har sølvfarget bil. Ser du bor på Gjøvik, så prøv BilXtra du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullfisk Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ser du bor på Gjøvik, så prøv BilXtra du ;) takker, men hvor er d? Siter Honda civic 89'modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 takker, men hvor er d? Ligger der Honda var før... ;) Hunndalen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullfisk Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Da får je prøve å finne frem tell det. Prøvde å bestille fra restyle, men der er e jo umulig å få no ortli svar.. Siter Honda civic 89'modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Da får je prøve å finne frem tell det. Prøvde å bestille fra restyle, men der er e jo umulig å få no ortli svar.. Prøv Powerzone hvis BilExtra ikke kan hjelpe deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 takker, men hvor er d? Om du kommer fra Gjøvik, så kjører du opp til venstre i første rundkjøring du kommer til. Deretter til høyre i en slags usving, så kommer du til en bilforhandler med mye bruktbiler stående uttafor. Da ser du BilXtra på venstre side. Du ser det også dersom du ser rett frem over rundkjøringen du kjører til venstre i.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullfisk Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 takk. jeg var der faktisk i dag, for sku på vw-audi treff, men så var e ferdig når vi kom dit.. Typisk :hammer Siter Honda civic 89'modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg