Poetic Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Så en gul Lamborghini Gallardo og en svart Dodge RAM SRT-10 på kløfta ca kl 13 i dag....Stod ved RC-butikken/veterinæren.... er det noen som vet om dette er noen lokale folk sine el? Den svarte SRT-10'n er ikke en av de som jeg er vant med å se rundt i nærområdet, men en ny en.... bilder kommer så fort jeg kommer meg hjem... Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Sett den gule Gallardoen i sentrum av i Oslo. Sikker på at det var Gallardoen du så? For han som jobber på RC butikken på Kløfta eier en GUL Fiat Barchetta som er stylet og senket. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Sett den gule Gallardoen i sentrum av i Oslo. Sikker på at det var Gallardoen du så? For han som jobber på RC butikken på Kløfta eier en GUL Fiat Barchetta som er stylet og senket. Han har vel en Fiat Coupe, Barchetta er cab ;) Håper ikke du forvekslet en Lambo med den stygge Fiat'n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Han har vel en Fiat Coupe, Barchetta er cab ;) Håper ikke du forvekslet en Lambo med den stygge Fiat'n... Da hadde jeg skammet meg i evig tid beklager det forferdelige formatet (.bmp) men har ikke no bilde-edit-progs på denna PC'n Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hihihihihi så liten og søt Gallardo er :) (ironisk nok uttaler man Gallardo som Gayardo på en måte, og det får meg til å tenke på baby-språk hellothere ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Så den Gallardoen i går. Den føyk opp en gate mot Storo, lå faktisk midt i veien der det er trikkeskinner. Men for en deilig lyd!! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Ere ikke en av disse MLM banditta sin? Som kemnern har tatt pant i? Hegnar.no link Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 sto ikke interdekk på siden av dodgen? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 *vurdere å starte en pyramide selv* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bip Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 møtte begge dem på e6 ved råde idag.mot sverige..kan ikke akkurat si at den italienske er no fin men... Siter 96 s14 med div mods... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 møtte begge dem på e6 ved råde idag.mot sverige..kan ikke akkurat si at den italienske er no fin men... Kan ikke akkurat si den er så stygg heller og jeg ville ikke sagt nei om jeg fikk en sånn;) hehe. :wave Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Ere ikke en av disse MLM banditta sin? Som kemnern har tatt pant i? Hegnar.no link Jopp, det er den der.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 DL16015 - Tøff bil det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 V10ene flokker seg sammen ja .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 haha han i gule fiaten kjenner jeg:D hehe ikke det peneste av bil jeg har sett :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg